Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een vraag voor iemand anders: deze persoon gaat verhuizen en heeft bericht gekregen wat wel en niet mee moet naar het nieuwe huis. Hij heeft 2 langwerpige kastjes aan de muur (volgens mij komt hier de glasvezel binnen?). In het nieuwe huis hangt maar 1 langwerpig kastje aan de muur. Je ziet hier wel dat hier ook nog een ander kastje gehangen heeft. 

Heeft de verkoper teveel meegenomen? Of is het een ander systeem? Wat moet hij nu doen?

Zonder foto's is dit moeilijk te bepalen. Bedoelt u zoiets?

En is dan het rechter kapje weg?


Ik wist niet hoe ik foto's moest toevoegen aan mijn openingsbericht.

 

Dit heeft hij in het oude huis:

 

 

En dit hangt er in het nieuwe huis:

 

 

Er lijkt dus iets te missen, dus wat nu?


Dat is gewoon een ander model. Daar is helemaal niets mis mee. Ziet er prima uit.


Oh echt? Omdat er zo'n afdruk in de muur zit, dachten we dat er eentje miste. Maar fijn om te horen dat dit gewoon klopt 🙂 Dankjewel voor je reacties!


Ik denk eerder dat het kastje ooit eens vervangen en verplaatst is. Wat die afdruk kan verklaren.


Die afdruk in de muur is denk ik van iets anders. De 2 bevestigingsgaten in de muur komen niet overeen met een glasvezelkastje van KPN. 


Mogelijk heeft Ziggo zo'n extra kastje dan? Dat de vorige bewoner Ziggo had en dit heeft moeten meenemen..?


Het Ziggo aansluitpunt zit gewoon nog aan de muur. Zal van iets anders zijn geweest. Bij een verhuizing moet je het aansluitpunt ook aan de muur laten zitten net als de kap die erover heen geschoven zit. In deze situatie zal glasvezel gewoon werken op dit adres. 


Ik zie alleen géén stroomadapter, dus zal het waarschijnlijk zo niet gaan werken. Als er nergens een adapter te vinden is dan moet er toch nog een juiste adapter geregeld worden.

@DaveA Kan een losse stroomadapter toegestuurd worden?


@Hansie-NL goed gespot! Durf ik zo niet te zeggen, dat is even met de klantenservice bellen. Of ze sturen een losse adapter op, of een nieuw glasvezelkastje incl. adapter.


@MR-B Kun je navragen of er wel stroom bij die NTU in het nieuwe huis zit? Zo niet, kan ik daar misschien bij helpen.


@Erwin van KPN je bedoelt of er een adapter aan zit? Dat kan ik morgen of overmorgen even nakijken! Kom ik op terug.


@Erwin van KPN je bedoelt of er een adapter aan zit? Dat kan ik morgen of overmorgen even nakijken! Kom ik op terug.

ja, die bedoel ik.  Ik lees het wel


@Erwin van KPN er zit inderdaad geen adapter/stroomkabel aan. Wat moeten we nu doen?

 


@Erwin van KPN er zit inderdaad geen adapter/stroomkabel aan. Wat moeten we nu doen?

 

Heeft die persoon ook een forum account?  Ik kan niks zonder verificatie.  Dus ik heb een forumaccount nodig met ingevuld profiel. (naam, adresgegevens, deel van de IBAN ) 

Mocht dat niet lukken zou ik die persoon laten bellen met 0800 0402.    Aangezien ik (nog) niet mee kan kijken is het nu voor mij ook speculeren hoe deze order er bij staat. 


@Erwin van KPN ik heb je een privébericht gestuurd!


@Erwin van KPN ik heb je een privébericht gestuurd!

Op ongevraagde prive berichten wordt niet gereageerd @MR-B ,

@Erwin van KPN heeft je gevraagd in het prive deel van je profiel de nodige gegevens in te vullen


Dit is het linkje naar uw forumprofiel:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat invullen. Alleen KPN medewerkers kunnen de gegevens zien.


Oké, ik heb mijn profiel aangevuld met de gegevens (oude adres nog ingevuld, ik neem aan dat het nieuwe adres ook zichtbaar is als een kpn medewerker het opzoekt). IBAN zag ik nergens staan. @Erwin van KPN hopelijk kun je me zo helpen :)


Hoi @MR-B .  Ik stuur je een privébericht


Reageer