Skip to main content

Beste KPN , wij hebben al een hele oude verticale KPN   Experia Box en de wifi wordt als zwak beveiligd aangegeven ….. Wat kunnen we er aan doen ?  De laatste dagen lukt het niet via internet met een creditcard te betalen…..    Hartelijke groet , Yoplait

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welk type Experiabox gaat het om? Ze kunnen immers allemaal verticaal staan 😅


Dat het niet lukt om met creditcard te betalen, dat heeft niets met de WiFi beveiliging te maken.


Dank voor jullie reacties. :   achterop staat  :     Experia Box                                                                            

                                                                                ARV7519. PSTN    (of ARU7519 PSTN)


Dank voor jullie reacties. :   achterop staat  :     Experia Box                                                                            

                                                                                ARV7519. PSTN    (of ARU7519 PSTN)

Aha, die oud inderdaad. Omruilen dat ding! 

Bel morgen maar even naar KPN: 0800 0402

Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


Hoi @Yoplait, welkom op ons forum!
Is het nog gelukt je experiabox te vervangen met mijn collega's?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Vanmiddag na 15:00 uur kon ik um afhalen en nu werkt het !  Zéér dank jullie wel allemaal !