Skip to main content
Beantwoord

oude ptt kast

  • April 30, 2020
  • 10 reacties
  • 418 keer bekeken

Goedenavond

Goedenavond,

Wij willen gaan verbouwen en hebben last van deze kast, is dit een kast onder beheer van kpn?

Ga ervan uit dat dit een oude telefonie-kast is uit het oude PTT-tijdperk.

Kunnen jullie mij hier wat meer duidelijkheid over geven of deze nog in gebruik is of verwijderd kan gaan worden?

Hoor graag van jullie, vriendelijke groet, Arjan

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @ArFi , misschien dat @ward raad weet, wacht zijn reactie even af.

Hij werkt bij KPN Netwerk en is forumlid op persoonlijke titel.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

  • April 30, 2020

Dat is een bekende kast en zeker in bedrijf.

Dezelfde vraag is al vaak langsgekomen hier, zoek op :

https://forum.kpn.com/search?q=%22stap%2058%22


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 1, 2020

@KeesYagi gaat er mij om of deze verplaatst kan worden. Wil graag in contact komen met mensen die hierover gaan:wink: hoe kom je bij deze mensen?


  • Antwoord
  • May 1, 2020

Hallo @ArFi , misschien dat @ward raad weet, wacht zijn reactie even af.

Hij werkt bij KPN Netwerk en is forumlid op persoonlijke titel.

 


Forum|alt.badge.img+16
  • May 1, 2020

@JanD  ik denk dat je @Ward_ bedoeld. Je hebt de verkeerde in deze getagd. ;)


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • May 1, 2020

Ik kan hier op eigen gelegenheid niets mee doen. Webcare heeft een ingang gekregen bij het de Infra afdeling om dit soort dingen aan te vragen of op te vragen.

Het is dus even wachten tot er iemand van Webcare kan reageren.

@ArFi Heb je je adres gegevens al wel in je profiel gezet? Alleen webcare kan die inzien en die hebben ze sowieso nodig voor jouw vraag.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 1, 2020

Bedankt @ChrisWissink en @Ward_ adresgegevens staan genoteerd. Hoe kom ik met deze mensen in contact?


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • May 2, 2020

Bedankt @ChrisWissink en @Ward_ adresgegevens staan genoteerd. Hoe kom ik met deze mensen in contact?

Er reageert altijd iemand van Webcare in een topic. Meestal 1 tot 2 werkdagen gezien de hoeveelheid topics.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • May 2, 2020

@ArFi Welkom hier! Het laatste dat we willen is een verbouwing in de weg zitten. Ik heb dit topic met jouw gegevens even doorgezet naar de afdeling infrasupport. Zij gaan over zaken als deze en kunnen beoordelen waarom de kast er nog staat, of deze in gebruik is (waarschijnlijk niet) en hoe en wanneer het eventueel verwijderd kan worden. Super dus dat je meteen een foto hebt bijgevoegd. Hiermee maak je het ons al een stuk makkelijker. Ik heb trouwens jouw e-mailadres én 06-nummer doorgegeven. Mijn collega's nemen graag even contact met je op alvorens ze naast je huis staan te koekeloeren. :rofl:

Ik hoop dat ik niet tegen een asbestplaat aankijk op de foto, want dit kan het (eventuele) verwijderproces nog wel eens vertragen. Je hoort snel van ons!

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2020

Dank je wel @Lisa ik wacht het telefoontje/mail contact af. Fijn weekend!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2020

Bedankt @ChrisWissink en @Ward_ adresgegevens staan genoteerd. Hoe kom ik met deze mensen in contact?

Er reageert altijd iemand van Webcare in een topic. Meestal 1 tot 2 werkdagen gezien de hoeveelheid topics.

Dank je wel @Ward_