Skip to main content
Beantwoord

Oude rekeningen

• January 16, 2019
  • 2 reacties
  • 174 keer bekeken

Kunt u nog rekeningen opleveren van afgelopen jaar, dus 2018 ? Ik heb ze eigenlijk van iedere maand nodig. In Mijn KPN zie ik alleen de laatste 4 maanden.

Beste antwoord door Paul van KPN

Hoi @milli1972, goede vraag. In MijnKPN zou je toch echt de facturen tot 12 maanden terug moeten kunnen zien. Als je kiest voor 'producten', dan het mobiele/vaste abonnement kiest, en dan 'bekijk alle facturen', dan zou je moeten zien staan. Ook worden alle facturen naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd elke maand. Wellicht dat je ze daar kan vinden?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2019
Hoi @milli1972, goede vraag. In MijnKPN zou je toch echt de facturen tot 12 maanden terug moeten kunnen zien. Als je kiest voor 'producten', dan het mobiele/vaste abonnement kiest, en dan 'bekijk alle facturen', dan zou je moeten zien staan. Ook worden alle facturen naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd elke maand. Wellicht dat je ze daar kan vinden?

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • January 29, 2019
Ik heb niets meer van je gehoord @milli1972 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!