Skip to main content
Beantwoord

Oude V8 modem omruilen

• May 24, 2021
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo forum,
Ik gebruik nog steeds een oer oud V8 modem. Ik kan daar ook  geen gast account op maken. Nu wil dit modem omruilen naar een modern modem, wat ook nog eens kan bijdragen aan een sneller internet. Hoe kan ik dat aanvragen. En wat voor een modem kom ik dan in aanmerking ?
Graag een berichtje.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @VanderP .  Wat is er precies met je internet op dit moment? Ervaar je ook een storing?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven als dat gebeurd is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2021

Hoi @VanderP .  Wat is er precies met je internet op dit moment? Ervaar je ook een storing?

• June 5, 2021

Hoi @VanderP .  Wat is er precies met je internet op dit moment? Ervaar je ook een storing?

omdat ik geen "gast" account kan maken op het experia V8 modem is mijn vraag voor vervanging van het huidige modem. Tevens begrijp ik totaal niet wat je bedoel met je profiel aanvullen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 5, 2021

Directe link naar uw forum profiel:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Erwin van KPN
Moderator

Kun je de link die @Nick83 geeft volgens, invullen en mij dan hier een seintje geven? De gegevens zijn dan alleen voor mij inzichtelijk en dan kan ik je verder helpen.