Skip to main content
Wij hebben precies hetzelfde probleem! Na wijzigen van SSID en wachtwoord zijn er nu zelfs drie netwerken zichtbaar en kan op alle drie worden ingelogd als je de juist wachtwoorden hebt; experiabox V9, experiabox v10a en de nieuw aangemaakte SSID naam.

Het vervelende is nu dat mijn telefoon en iPad de hele tijd van netwerk wisselen als je op de WiFi zit en dan je verbinding even wegvalt (telefoon schakelt over naar 4g), heel vervelend als je bv Netflix of een video aan het kijken bent!



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Bedankt voor de ondersteunende foto's! Ik ben met mijn collega in overleg of er nog meer opties zijn.. Nog even geduld dus!
Nog even overleg gehad, het blijft een raar verhaal! Zou je nog een ding voor mij willen uitvoeren 🙂



Log in op de Experia Box en ga naar Overview > State > Connected devices. Wil je kijken per Experia WiFi welk IP-adres er uitgegeven wordt? Dit zijn 2 verschillende als het goed is. Je dient dan 2 keer apart in te loggen op die Experia WiFi's, omdat ze beide een ander IP-adres uitgeven. Dus je typt dan in de browserbalk eerst het eerste IP-adres en logt in op de eerste Experia WiFi. Kijk dan bij 2,4 én 5GHz welke netwerknaam er ingesteld staat. Staat dat niet goed, pas je het aan middels de instructie op het scherm. Staat dat goed, dan log je met het tweede IP-adres in op de tweede Experia WiFi en hier doe je hetzelfde, bij 2,4 en 5GHz kijken wat er ingesteld staat.



Ik hoor graag wat hieruit komt!

Reageer