Skip to main content
Vraag

Overdracht van Klein Zakelijk Internet- en TV-abonnement naar nieuwe privé eigenaar

• May 20, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ivm verhuizing wil ik mijn klein zakelijke internet en tv abonnement overdragen aan de nieuwe privé eigenaar, die op dit moment ook een account heeft bij KPN, van mijn woning inclusief modems en versterkers, zodat niet alles losgekoppeld en opnieuw geïnstalleerd hoeft te worden. 

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 20, 2026

Hier vind je meer informatie over contractovername. Maar is het verstandig? Stel jij hebt al een wat oudere abonnementsvorm dan de nieuwe contractant dan is er vrijwel zeker prijsverschil. De nieuwe abonnementsvorm is vaak iets voordeliger.  Leg de prijzen goed naast elkaar. En zoveel werk is het loskoppelen etc nou ook weer niet. Half uurtje gok ik😉.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Cdvaal, welkom bij de community! 🙂

Het klopt helemaal wat ​@Joep1965 aangeeft. Een contractovername is in sommige gevallen mogelijk, maar het is inderdaad verstandig om eerst goed te vergelijken of dit uiteindelijk ook de voordeligste keuze is. Je zou altijd een belafspraak kunnen maken met onze klantenservice om dit bij langs te gaan.

Daarnaast valt het opnieuw aansluiten van de apparatuur in de praktijk vaak mee! 🙂 Vaak is dit binnen korte tijd weer werkend aangesloten. Mocht je toch willen kijken naar een contractovername, dan kun je via de pagina die Joep heeft gedeeld meer informatie vinden over de mogelijkheden en voorwaarden.