Skip to main content

Medio november heb ik een overgang naar Hussel aangevraagd.

De ontvangst van die aanvraag is bevestigd 17-11-2019 11:04.

Vandaag ontving ik mijn maandelijkse factuur en daarop is alles bij het oude gebleven.

Wie - misschien ben ik dat - heeft er iets fout gedaan?

Is dit herstelbaar of moet ik een nieuwe aanvraag indienen?

I.v.m. gehoorhandicap stel ik de vraag op dit forum en niet per telefoon.

Goedenavond @Steven-III, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je factuur hetzelfde blijft als je er iets aan hebt gewijzigd. Ik heb, omdat je jouw gegevens al had ingevuld, meteen even gekeken. Onder het klantnummer vind ik een Internet en TV Basis abonnement, wat op 15 november 2018 voor het laatst gewijzigd is. Echter het enige dat destijds aangepast is, is dat BelOnbeperkt Altijd toegevoegd is. 

Dus het lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Als je kan aangeven hoe je jouw abonnement precies zou willen zien (nummerbehoud vaste nummer, BelOnbeperkt houden of niet?) kan ik dit alsnog voor je aanvragen. Je kan, eenmaal gekozen, niet terug naar je huidige pakket (technisch gezien niet mogelijk). Dus denk er goed over na!

Omdat je niet wil bellen, wat ik zeker begrijp, hebben we ook nog de chat-optie voor je. Zo heb je live contact met een collega van mij, maar hoef je niet te bellen! De chatters kan je bereiken via deze website, klik dan 'televisie' aan en scrol naar onderen waar staat ‘ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben’.

Mocht ik je verder kunnen helpen dan hoor graag hoe je jouw abonnement ziet!


Susan,

Bedankt voor je reactie.

Wat ik heb aangevraagd is:

Bellen onbeperkt Nederland

en dat is ook vermeld in de bevestiging, die ik heb ontvangen.

De factuur echter vermeldt:

Bel onbeperkt altijd

en dat heb ik niet nodig.

Als dat kan worden aangepast: graag.

 


Ah, duidelijk. Als dat de énige wijziging was afg. november.

Belonbeperkt Nederland bestaat niet onder jouw abonnement Alles in één TV Basis. Dat is de reden dat er, kennelijk, Belonbeperkt altijd van is gemaakt.

:small_blue_diamond: Wil je Belonbeperkt Nederland dan zul je je hele abonnement moeten wijzigen naar de Hussel variant.

Susan zou evt wel om kunnen zetten naar Belonbeperkt Weekend & Avond. Die variant kan wel bij Alles in één. Maar dan bel je ma t/m vr overdag 7 uur tot 19 uur gewoon tegen € 0,14 p/min (Nederland). Starttarief per gesprek € 0,14.

:small_orange_diamond: Was het wel de bedoeling om van Alles in één naar Hussel te gaan, met belonbeperkt Nederland, dan is er iets 'goed’ mis gegaan idd.


Het verbaast me dat ik de aanvraag voor een combinatie, die kennelijk niet bestaat, wel kan doen en dat ik er ook een bevestiging van krijg. Het zij zo, dan verandert het niet.


@Steven-III, ik zie nu dat op 20 december alsnog een wijziging naar KPN Hussel Internet is aangevraagd met de optie BelOnbeperkt Nederland. Dus volgens mij is het in jouw geval nu opgelost door de wijziging!


Ja, dat klopt. Ik hield bij wat er op dit forum gebeurde en één bericht was voor mij wat onze Oosterburen een Aha-Erlebnis noemen. Ik heb de tip opgevolgd en heb nu een Hussel-abonnement zoals ik het wilde. Alleen doordat het een ander ‘draadje’was, heb je dat niet meegekregen. Sorry voor mijn onachtzaamheid.

 


@Steven-III geen probleem hoor! Fijn dat het aangepast is en je nu de diensten afneemt die je wilt gebruiken.

Fijne feestdagen gewenst!


Reageer