Skip to main content
Ik ben vanaf vandaag over naar KPN via Oxxio. Echter is voor mijn oude KPN abonnement nog voor de hele maand afgeschreven. Krijg ik dit verschil terug?



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hey @Tijmen12, welkom op het KPN forum. Jammer dat je over bent gegaan naar Internet van Oxxio. Als de overstap gisteren is gemaakt, dan ontvang je nog -in lijn met je standaard factuurdatum- binnen 2 maanden een slotfactuur. Hier wordt de balans opgemaakt met kosten die binnen de aansluitperiode zijn gemaakt en het te veel betaalde abonnementsbedrag.



Ja, je krijgt het verschil nog terug :)


Hi Nadia,



Thanks voor je reactie! Uit nieuwsgierigheid: waarom vind je het jammer dat ik ben overgestapt naar Oxxio? Daar hebben jullie toch zelf een samenwerking mee? 🙂
Hey @Tijmen12, Ja, dat klopt. Oxxio heeft een samenwerking met ons 😉 Omdat bij de aanleg van een telecom infrastructuur (de techniek die internet, tv en bellen mogelijk maakt) een tijdrovende en met name een flinke financiële investering noodzakelijk is stellen wij ons netwerk beschikbaar voor andere serviceproviders zonder eigen netwerk. Dit is door wet- en regelgeving vastgesteld om concurrentie op telecomproducten te bevorderen. Lijkt me ook wel zo eerlijk, zo hebben (kleinere) organisaties ook een kans op de telcomarkt, zonder meteen om te vallen door de hoge investeringskosten. En.. het houdt ons scherp!



De producten en diensten van Oxxio worden dus inderdaad via het KPN-netwerk geleverd. De pakketsamenstelling kan wel anders zijn dan bij ons. Let dus goed op bij je bestelling dat je alle pakketten en extra diensten aanvraagt die je nodig hebt. KPN Compleet voordelen, Spotify Premium of Family met korting zijn alleen bij ons te verkrijgen. Waarom ik het nog jammer vind dat je overstapt? Voor de (klanten)service moet je voortaan bij je nieuwe provider Oxxio zijn, ik zal je dan niet meer treffen ;)



Als je toch nog eens een vraag aan ons hebt of overweegt weer over te gaan naar ons? Altijd welkom!


Reageer