Skip to main content

Beste allen,

Ik ben zojuist overgestapt naar KPN maar tot mijn grote schrik lukt het mij niet om een aansluiting te vinden voor de experia box, en kan ik dus nog geen wifi krijgen. Zou iemand mij kunnen helpen? 🙂 Welke opties zijn er, zijn er adapters vanaf de y-kabel naar de coax input? Of wat moet ik met de 4 losse kopere draadjes doen? (Zie bijlages)

bij voorbaat dank!!

Groet,

Toon 

Het lijkt me verstandig om hiervoor een installatiemonteur te laten komen. Hier kunt u daarvoor een afspraak maken. Let op het gaat om een installatie!!

Hi @ToonWol, welkom bij onze community en helemaal welkom bij KPN. 😊

Het lijkt me verstandig om hiervoor een installatiemonteur te laten komen. Hier kunt u daarvoor een afspraak maken. Let op het gaat om een installatie!!

Fijn dat Joep je op gang heeft geholpen. Is het gelukt om een afspraak in te plannen? 

Ik hoor anders graag van je. 

Hi @ToonWol, welkom bij onze community en helemaal welkom bij KPN. 😊

Fijn dat Joep je op gang heeft geholpen. Is het gelukt om een afspraak in te plannen? 

Ik hoor anders graag van je. 

@Joep1965 @Alex van KPN dank voor de snelle reacties! Ik heb het op dit moment niet zo breed dus vroeg me af of er een goedkopere was om dit te fixen 😮 Had bij het overstappen verwacht dat alle poorten en draden bij elke maatschappij universeel zouden zijn. :(

Weten jullie toevallig nog andere opties? :O

groet,

toon

Hallo @ToonWol , een installatie monteur is gratis.

@ToonWol, geen zorgen. Zoals JanD al aangeeft is een installatiemonteur in dit geval gratis. 

Reageer