Ik heb sinds 13-6-2024 overgestapt naar glasvezel van Odido, maar ik zie dat de factuur van 14/6 to 13/7 is afgeschreven en als ik inlog zie ik volgens mij nog een actief glasvezel abonnement staan. KPN is blijkbaar niet per email te bereiken, dus even deze manier proberen.
KPN moet toch wel doorhebben dat mijn abonnement is opgezegd? Ik snap er niets van. Het internet is er op 13/6 ook mee opgehouden en deed het weer na het aansluiten van het Odido modem.
Sterker nog: ik zie nu dat ik op 14/5/24 een mailtje heb ontvangen van KPN dat de opzegging van het abonnement is ontvangen:
Â
Je abonnement bij KPN stopt binnenkort
We lopen graag alles met je door
Â
Beste meneer,
Odido heeft ons laten weten dat je je Hussel Internet 50 Mbit/s bij ons wil opzeggen. Wat jammer! Maar we gaan dit voor je regelen. Graag lopen we alles even met je door. Heb je nog vragen over de opzegging of over dit bericht? Bel ons op 0800-0402.
Â
Je abonnement en bijbehorende voordelen stoppen
Wij stoppen je abonnement als Odido aan ons bevestigt dat je bent overgestapt. Dan stoppen ook meteen de extra diensten en voordelen die bij je overeenkomst hoorden. Zoals je abonnementen:
- Amazon Prime
- F-Secure
Â
Belangrijk om te weten
- Je KPN e-mailadres werkt nog 6 maanden nadat je abonnement is gestopt.
- Nadat je abonnement is gestopt, ontvang je een laatste factuur. Hierop verrekenen we de abonnementskosten en de laatste verbruikskosten (als je die hebt).
- Stuur onze apparatuur alsjeblieft terug. Je ontvangt hiervoor een retourdoos.
Â
Heb je nog vragen?
Kijk dan voor meer informatie op kpn.com/overstapcontroleren of bel ons gratis op 0800-0402. Wil je toch niet opzeggen? Neem dan binnen 14 dagen, de wettelijke annuleringstermijn, contact op met Odido.
Â
Met vriendelijke groet,
Team KPN