Skip to main content

Als ik overstap naar een andere provider, kan ik dan de Experia Box V10 houden?

Hallo @zebra69 

 

Nee, die heb je in bruikleen van KPN, die zal je dus terug moeten sturen als je overstapt naar een andere provider.


Deze standaard voorwaarde ken ik. Maar inmiddels is de Experia Box v10 vervangen door een ander type en is het voor mij een interessante extra router.


Hoogstwaarschijnlijk werkt die bij een andere provider toch al niet. Dus... waarom die vraag? :thinking:


Deze standaard voorwaarde ken ik. Maar inmiddels is de Experia Box v10 vervangen door een ander type en is het voor mij een interessante extra router.

@zebra69 , toch blijft die in bruikleen en eigendom van KPN en zal dus (ook) terug moeten naar KPN.


Deze standaard voorwaarde ken ik. Maar inmiddels is de Experia Box v10 vervangen door een ander type en is het voor mij een interessante extra router.

Hallo @zebra69 , de Experia V10 is nog gewoon een recent modem dat standaard uitgeleverd wordt, e.e.a. afhankelijk van soort abo en technische aansluitmogelijkheden thuis of zakelijk.

Naast het modem dat je van je provider krijgt is de V10 niet als extra router in te zetten, daar je het modemdeel niet uit kunt zetten.

Als je bedoelt de extra router als reserve bij calamiteiten werkt de V10 van KPN niet bij een andere provider.

Zelfs de modems van TFT en KPN zijn niet onderling uitwisselbaar.

Dus op verzoek van KPN gewoon retour sturen en de het verzendbewijs goed bewaren anders krijg je een rekening voor de vervangingswaarde gepresenteerd, nou, voor dat geld kun je zelf een hele mooie router kopen die precies aan je verwachtingen voldoet.

 


Helder. Dank allemaal.


Reageer