Skip to main content
Vraag

Overstap naar glasvezel misgelopen: actiekorting verdwenen

• July 14, 2026
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag.

Vorige week gebeld met een medewerker over de glasvezel aansluiting.

De naam weet ik niet meer dus ik noem de meneer A.

De meneer A heeft alles geregeld met het abbo en de bekrachtiging van het het kastje op 13 juli. M.a.w vanaf die datum konden we het koper af koppelen en de de utp in het modem steken.

Echter vandaag geen groen brandend lampje dus geen glasvezel aansluiting.

Dus vandaag maar ff bellen met meneer B .

Die wist te vertellen dat meneer A het niet doorgezet had?

Echter ik denk dat er iets fout gegaan is want in de KPN app stond ons nieuwe aanbod met de vraag om dit te bevestigen,dat hebben we niet gedaan omdat dat niet hoefde.

Dus meneer B heeft alles weer opnieuw aangevraagd en we hebben de gegevens nu via de mail gekregen,maar zonder de aanbieding.

Ook nog expliciet aan meneer B gevraagd moeten we zelf nog iets doen,nee dat hoeft niet.

Dus ik denk dat wij de ( fout ) gemaakt hebben door niet op bevestigen te klikken op het aanbod van meneer A.

Nogx dat hoefde niet maar de boodschap in de app is nu reeds weg verwijderd???.

Dus we gaan het maar weer afwachten wanneer we nu glasvezel via het geplaatste kastje krijgen.

Ook staat in de mail dat we geen actie korting hebben gekregen.

Ergo ik snap er niets meer van,wat een gedoe.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 14, 2026

Ik reageer op mijn eigen bericht.

Meneer A en B zijn niet deskundig genoeg.

Meneer A had de aanvraag met bijbehorend abbo niet afgemaakt??

Niet des KPN’S.

Meneer B was kortaf en was wel zo wijs om ons vanavond te laten bellen door een zeer deskundige Dame🙏👍.

De dame heeft ons zeer deskundig geholpen en alles prima geregeld.

Dat is wel des KPN’S.

M.A.W Probeer het nivo van de KPN hoog te houden.

P.S Als het goed gaat hebben we morgen via het glasvezelkastje beeld en geluid.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Welkom bij de community, ​@Poetje puk! Wat vervelend om te lezen dat de overstap naar glasvezel in eerste instantie zo rommelig is verlopen.

Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is als je verschillende informatie krijgt en vervolgens ook nog ziet dat de actiekorting lijkt te zijn verdwenen.

Fijn dat je ons nog een update hebt gegeven en dat een collega uiteindelijk alles duidelijk heeft uitgelegd en goed voor je heeft kunnen regelen. Dat is natuurlijk zoals het hoort. 🙂

Ik hoop dat alles inmiddels naar behoren werkt via de glasvezelaansluiting. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten! 😊 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 16, 2026

Nee de glasvezel werkt niet.

Vanmorgen 16 juli gebeld,en er word gezegd dat er een kink in de kabel zit.

Monteur KPN komt 27 juli.

Dus ik ben benieuwd.