Skip to main content

Heb de overstap naar hussel gemaakt ,maar zie echter de kor8van 50% nergens staan. Wordt dit aangepast ?

Hallo @Alberi Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Maar kun je me iets meer toelichting geven? Gaat het om je vaste diensten of om een mobiel abonnement? En waar krijg je 50% korting op? Staat dit wel op je contract? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reeds gedaan, 

Het gaat om de vaste dienst internet , KPN had hier een actie van met de eerste 6 maanden 50% korting . Deze actie was tot 31 december 2019 en heb ik ook op 31 december afgesloten. 


Die korting was volgens mij alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten. En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was u al klant.


Deze korting was ook Voor bestaande klanten, 

Het stond ook in de mijn KPN app, echter moest ik dan weer € 25 aansluitkosten betalen en daar ik al klant ben en vond ik ook raar. Daarop naar de winkel van KPN gegaan en daar geregeld,  maar kom ik thuis om de overeenkomst te bekijken (via mail) staat dus nergens de korting vermeldt. 


Ik ben bang dat je (bewust) verkeerd voorgelicht bent @Alberi . De korting gold niet voor bestaande klanten. Ik hoop dat je bewijs hebt anders wordt het een lastig verhaal denk ik.


Hallo @Alberi Ik durf niet precies te zeggen wat er is gebeurd, maar de kortingsactie die je noemt is een actie die wel specifiek voor nieuwe klanten is. Als bestaande klant kun je daar helaas geen gebruik van maken en ik zie het ook niet terug in de orderbevestiging. Aansluitkosten brengen we alleen in rekening bij nieuwe aansluitingen en niet bij verlengingen. Ik kan je dus niet van deze kortingsactie voorzien. 


Hallo @Alberi Ik durf niet precies te zeggen wat er is gebeurd, maar de kortingsactie die je noemt is een actie die wel specifiek voor nieuwe klanten is. Als bestaande klant kun je daar helaas geen gebruik van maken en ik zie het ook niet terug in de orderbevestiging. Aansluitkosten brengen we alleen in rekening bij nieuwe aansluitingen en niet bij verlengingen. Ik kan je dus niet van deze kortingsactie voorzien. 

 

Ik vraag me (hopelijk onterecht) af of de dames en heren verkopers in de winkel en aan de telefoon betaald worden over het aantal afgesloten contracten. Het forum staat vol met klachten over verkeerde voorlichting, zowel telefonisch als via mail en chat. Als dat zo is zijn het toch wel heel twijfelachtige werkwijzen die KPN er op na houdt..


Reageer