Skip to main content

Wij willen over op KPN hussel.

Ons All in abonnement liep tot 2015 volgens mijn kpn.

Omdat wij al klant zijn krijgen wij niet de eerste 6 maanden korting. In alle reclames van KPN zie ik nergens dat het alleen voor nieuwe klanten is.

De vraag is of Hussel echt interessant is voor u. Voordelen die u wellicht nu heeft komen sowieso te vervallen. Dus bekijk het heel goed want anders krijg je minder voor meer. Korting wordt alleen aan nieuwe klanten gegeven. Dat is gelukkig gebruikelijk in de telecom.  Als iedere klant korting zou krijgen dan moeten de prijzen omhoog. Op de site kun je het één en ander vinden over als je al klant bent.


Dag @JoannaMF. Welkom hier op het Forum. Begrijpelijk dat je wilt weten hoe dit precies zit. De actie die je noemt is inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten. Ik vermoed dat je zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooie introductie-aanbieding hebben gehad. Zo een actie is dit ook: een eenmalige, tijdelijke korting voor nieuwe klanten. 

Aan het eind van je contract zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft je abonnement zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar wel naar overstappen.

Dit betekent niet dat we onze vaste klanten niet waarderen. Voor trouwe klanten hebben we KPN Compleet, bijvoorbeeld. Als je verschillende producten van ons combineert kun je behoorlijk wat voordeel krijgen.

Zoals @Joep1965 aangeeft is het overigens wel goed om te kijken wat de voordelen zijn van KPN Hussel ten opzichte van je huidige abonnement. Waar liggen je wensen? 

 


Hallo @JoannaMF. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat alles zo duidelijk is. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.


Reageer