Skip to main content

Wij ondervinden ook regelmatig problemen met Spotify Premium omdat we er intensiever gebruik van maken dan voorheen; meerdere gebruikers op 1 account zoals Family heeft zou dan de oplossing zijn. Nu ‘stelen’ we regelmatig elkaars muziek.

Zouden jullie mij ook op gang kunnen helpen en een passend aanbod kunnen doen? Ook wij zitten nog op het oude Alles in 1 Standaard. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Sander084, welkom op het forum! Als je je spotify premium wilt veranderen naar Spotify family kun je dit via je MijnKPN zelf wijzigen.
Als dat niet lukt of je wilt meer aan je abonnement wijzigen kun je hiervoor het beste met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten.

In alle waarschijnijkheid zul je je alles in een standaard abonnement moeten wijzigen naar een alles in een hussel abonnement voor deze wijziging.
Een extra korting kunnen we je niet aanbieden maar omdat deze nieuwe abonnementen zo anders in elkaar zitten is het het handigst om hierover via de eerder genoemde wegen contact met mijn collega's op te nemen.


Goedemorgen @Sander084, heb je je spotify nog kunnen wijzigen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!