Skip to main content

Goedendag,

Ik stap in oktober over van.odido naar kpn (tv en internet). Nu heb ik ineens sinds afgelopen woensdag geen internet en tv meer. Ik heb bij odido.nagevraagd waar dit aan logt. Zij hebben het uitgezocht en de fout blijkt bij kpn netwerknl te liggen. Kpn heeft iets te vroeg uitgevoerd waardoor odido niet meer werkt.Ā  Nu is dit mijn 3e dag zonder internet en tv. Mijn vraag is dus hoelang gaat het nog duren tot ik weer mijn internet en tv terug heb.

HalloĀ @HarrySchutteĀ ,

Via KPN wordt dat pas in oktober. Je hebt tot die tijd bij Odido een contract. Zij zullen jou dus zo spoedig mogelijk weer moeten aansluiten op hun netwerk. Je kunt bij Odido een klacht indienen als het jou te lang gaat duren. Odido is verantwoordelijk voor de oplossing.Ā 


Die vraag moet u bij Odido neerleggen. Daar bent u nu nog klant. En zij kunnen communiceren met KPN Netwerk. Dit forum is niet van KPN Netwerk.Ā 


Het probleem is niet odido. Kpn heeft al iets gedaan waardoor odido niet meer werkt. Kpn moet dit dus terugdraaien


Hoi @HarrySchutte, welkom hier!Ā 

We hebben een woensdag een storing gehad in het systeem waardoor verschillende order te vroeg uitgevoerd zijn. Dit is het meest opgevallen bij klanten waarbij een opzegging gepland stond die toen te vroeg is uitgevoerd. Maar we zien dat er ook een groep klanten is die een overstap doet, die nu te vroeg geactiveerd is. Er wordt aan gewerkt om dit te herstellen, je gaat zo snel mogelijk je KPN apparatuur krijgen.

ViaĀ kpn.com/wijzigingabonnementĀ kun je op de hoogte blijven van de situatie. We sturen je ook sms en/of e-mail als we aanvullende informatie voor je hebben.


Sturen jullie mij met spoed (vandaag dus) de kpn apparatuur of zorgen jullie dat mijn oude provider weer werkt.


Voor zover mij bekend zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk KPN apparatuur krijgt zodat je onze diensten kunt gaan gebruiken. Daar krijg je dan ook bevestiging van per sms en/of e-mail.Ā 


Bedankt voor je antwoorden. Dan maar hopen dat ze daar niet lang mee wachten. Het liefst vandaag nog ,Ā want officieel ga ik pas 8 oktober over.


Goedendag,

Ik stap in oktober over van.odido naar kpn (tv en internet). Nu heb ik ineens sinds afgelopen woensdag geen internet en tv meer. Ik heb bij odido.nagevraagd waar dit aan logt. Zij hebben het uitgezocht en de fout blijkt bij kpn netwerknl te liggen. Kpn heeft iets te vroeg uitgevoerd waardoor odido niet meer werkt.Ā  Nu is dit mijn 3e dag zonder internet en tv. Mijn vraag is dus hoelang gaat het nog duren tot ik weer mijn internet en tv terug heb.

Ik heb hetzelfde! Op 3 september een verhuizing doorgegeven dat ik per 4 november opzeg bij KPN ivm een ander glasvezel gebied, en op 4 sept afgesloten!! Duurt nu al 6 degen, hoelang kan dit nod duren?

De fout ligt idd bij Kpn is me verteld maar oplossen ho maar.


Vreemd @Eduard Lemmers. Je huidige apparatuur is nog wel aangesloten? Volgens https://www.kpn.com/wijziging-abonnementĀ zou in dit scenario de diensten weer moeten werken. Herstart anders nog even jouw apparatuur. Bel anders nog even metĀ 0800-0402Ā om een storingsmelding te maken.

Ā 

>Opgelost] Mijn geplande overstap naar een andere aanbieder is te vroeg. Ik ben al afgesloten. Wat nu?

Vervelend dat je dit meemaakt. Zo willen we dat niet. We maken zo snel mogelijk je internet en daarna je tv weer in orde. Nog even geduld. Je krijgt geld terug voor de tijd zonder diensten.

Update 9 september, 12:00 uur: Voor alle klanten werkt internet en TV weer.


@Remco van KPNĀ helaas, ook na het herstarten van de apparatuur geen internet. Gisteren weer 30 minuten aan de lijn gehangen met de frontoffice helpdesk maar ze kunnen het probleem niet oplossen. Er is een ticket aangemaakt (afgelopen donderdag) en de backoffice moet nu de verbinding herstellen. Dit duurt nu al 7 dagen!!!!Ā 

Update 9 september, 12:00 uur: Voor alle klanten werkt internet en TV weer. DUS NIET!

HELP! Waarom duurt het zo lang om de verbinding te herstellen??


@HarrySchutte, misschien kan je het odido modem herconfigureren dat het voor KPN werkt?

Ā 


@Eduard LemmersĀ Rot dat jouw verbinding nog niet hersteld is! De storing is verholpen, maar het klinkt of er bij jou (ook) iets anders aan de hand is. En daarom is dat ticket aangemaakt, dat is een goede stap. We kunnen dit via het forum helaas niet bespoedigen. Weet dat als er een ticket loopt, het zo snel mogelijk opgelost wordt en je teruggebeld wordt zo gauw er meer bekend is.Ā 


Heb net de helpdesk opnieuw gesproken en mā€™n ticket is nog niet opgepakt šŸ˜”. Ik begreep dat er 1600 mensen door deze storing getroffen zijn en dat het even kan duren voordat het hersteld is.Ā 
Erg jammer dat het al een week moet duren!!


Reageer