Skip to main content
Op dit moment ben ik de enige gebruiker van Spotify binnen ons gezin, echter mijn vrouw wil het ook dus overstap naar de Family is in aantocht, echter zie ik nergens in mijn pakket de mogelijkheid om van Spotify Premium over te stappen naar Family.



**aanvullende en denk aanverwante vraag **



Enige weken geleden mijn aanstaande verhuizing op 6 juni doorgeven. Nu zie ik dat ik in mijn pakket geen wijzigingen kan aanbrengen omdat ik moet wachten tot een wijziging is verwerkt... is dat de verrhuizing? En kan ik dan tot 6 juni niks veranderen in mijn pakket?



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste @ErnstJan79, welkom! Heb je op dit moment wel de huidige propositie Internet + TV en geen Alles-in-1? Daar zou je dan eerst naar over moeten. Als je wilt dat ik daar voor je naar kijk, vul dan gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s).





Enige weken geleden mijn aanstaande verhuizing op 6 juni doorgeven. Nu zie ik dat ik in mijn pakket geen wijzigingen kan aanbrengen omdat ik moet wachten tot een wijziging is verwerkt... is dat de verrhuizing? En kan ik dan tot 6 juni niks veranderen in mijn pakket?


Dit klopt 😞
Sorry voor late reactie, druk met verhuizing 😉 ik vind dit echt heel raar en ouderwets. Je geeft iets op tijd door maar vervolgens kun je niet iets aanpassen tot je verhuizing. Dat je dit vanaf 2 ween van te voren niet kan, snap ik maar zo lang. Ik baal nu dat ik het zo vroeg heb doorgegeven. Daarnaast vind ik een verhuizing of een wijzing in mijn pakket iets totaal anders... opmerkelijk dat dit niet kan bij een bedrijf als KPN.