Skip to main content

Goedemorgen,

 

Kan iemand mij helpen? Vorige week woensdagnacht tussen 12 en 1 ging de verbinding op ons adres eraf. Ik ben overgestapt op 2 december van KPN naar Oxxio. 

 

Nu een week later heb ik nog steeds geen verbinding ( internet ) waarbij Oxxio aangeeft dat het service-ID door onbekende reden van mijn adres is verdwenen. Zij hebben geen oplossing op dit moment en zeggen dat ze op KPN moeten wachten totdat zij het probleem oplossen.

 

Ik hoor het graag.

Peter

Hallo @Peter999 Wat jammer dat de overstap zo moeizaam gaat. Dat hoort uiteraard snel opgepakt te worden. Ik vind het wat bijzonder dat Oxxio aangeeft dat ze geen oplossing hebben. Een provider -of wij dat nu zijn of een ander- heeft altijd zijn eigen ingangen om een service id bij een andere provider te achterhalen. Het is de taak van de provider om je van diensten te voorzien en dit hoort daarbij. Jij zou er in elk geval niet achteraan hoeven gaan. 

Dat gezegd hebbende wil ik in elk geval even met je meekijken. Daar heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik heb mijn gegevens ingevuld


@Bart_  heb jij nog iets kunnen zien?


Dag @Peter999 Ik ben bang van niet. 😞 Je aansluiting is uit onze systemen verdwenen en ik kan je service id zelf niet terughalen. Ik kan helaas niet anders dan je terugverwijzen naar Oxxio: zij zullen je verder moeten helpen. 


@Bart_  dus het probleem ligt echt bij Oxxio? Dankjewel 


Helaas wel, @Peter999 Ik hoop dat je snel alles voor elkaar krijgt! 


Reageer