Skip to main content
Beantwoord

Overstap / Service ID verdwenen op mijn adres

  • December 18, 2019
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Peter999
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

 

Kan iemand mij helpen? Vorige week woensdagnacht tussen 12 en 1 ging de verbinding op ons adres eraf. Ik ben overgestapt op 2 december van KPN naar Oxxio. 

 

Nu een week later heb ik nog steeds geen verbinding ( internet ) waarbij Oxxio aangeeft dat het service-ID door onbekende reden van mijn adres is verdwenen. Zij hebben geen oplossing op dit moment en zeggen dat ze op KPN moeten wachten totdat zij het probleem oplossen.

 

Ik hoor het graag.

Peter

Beste antwoord door Bart_

Dag @Peter999 Ik ben bang van niet. :( Je aansluiting is uit onze systemen verdwenen en ik kan je service id zelf niet terughalen. Ik kan helaas niet anders dan je terugverwijzen naar Oxxio: zij zullen je verder moeten helpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 18, 2019

Hallo @Peter999 Wat jammer dat de overstap zo moeizaam gaat. Dat hoort uiteraard snel opgepakt te worden. Ik vind het wat bijzonder dat Oxxio aangeeft dat ze geen oplossing hebben. Een provider -of wij dat nu zijn of een ander- heeft altijd zijn eigen ingangen om een service id bij een andere provider te achterhalen. Het is de taak van de provider om je van diensten te voorzien en dit hoort daarbij. Jij zou er in elk geval niet achteraan hoeven gaan. 

Dat gezegd hebbende wil ik in elk geval even met je meekijken. Daar heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Peter999
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2019

Ik heb mijn gegevens ingevuld


Peter999
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2019

@Bart_  heb jij nog iets kunnen zien?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2019

Dag @Peter999 Ik ben bang van niet. :( Je aansluiting is uit onze systemen verdwenen en ik kan je service id zelf niet terughalen. Ik kan helaas niet anders dan je terugverwijzen naar Oxxio: zij zullen je verder moeten helpen. 


Peter999
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2019

@Bart_  dus het probleem ligt echt bij Oxxio? Dankjewel 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 19, 2019

Helaas wel, @Peter999 Ik hoop dat je snel alles voor elkaar krijgt!