Skip to main content
Antwoord

Overstap van Odido naar KPN mislukt, al wel afgesloten, nog niet aangesloten

• April 11, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Op 9 april zoi de overstap geregeld worden van Odido naar Kpn. Nu heeft odido mij al op 7 april afgesloten. Foutje 1

Op 9 april wachten op sms van kpn zodat ik aangesloten zou worden. Helaas. Gebeld en waarschijnlijk volgende dag de 10e maar helaas. Gebeld en van kastje naar de muur.

Nu komt er uiteindelijk een kpn monteur, die alleen maar in de wijk in verdeelkast een knopje moet omzetten Pas over 2 weken!

Dan zit ik dus bijna 3 weken zonder internet thuis. Jeetje en dan vraag je 5 weken van te voren overstapservice aan.

Moet dat zolang duren? Heb bijna spijt van de overstap.

Nu krijg ik van kpn een dop noodpakket, 

Iemand enig idee wat ik daarmee kan?

Kan ik dat aansluiten op mijn modem? Zodat alles weer werkt thuis? (Verwarming, zonnepanelen info, verlichting, tv, internet)

Ben benieuwd 

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat ontzettend zuur dat je met deze situatie te maken krijgt ​@Richard 77 😕

Dat er vertraging optreedt bij ons is niet erg fijn, maar normaal gesproken had dit vanuit de overstapservice opgevangen moeten worden, omdat daarmee je oude provider pas hoort te stoppen met leveren als het signaal van je nieuwe provider actief wordt. Dat het dan ook nog mis gaat bij je oude provider waardoor je nu helemaal zonde is, is wel heel erg balen 😑

Het noodpakket bevat een 4G modem dat een wifisignaal uitzendt, waar je jouw apparaten mee kunt verbinden. Jouw gewone modem staat hier nog los van, daar heb je niks aan totdat de lijn werkend wordt opgeleverd. Voor tv-kijken zal je Digitenne ontvangen. Er wordt een beperkte databundel op het 4G modem gezet, maar je kunt die bundel kosteloos laten opwaarderen, mocht dat nodig blijken te zijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2025

Wat ontzettend zuur dat je met deze situatie te maken krijgt ​@Richard 77 😕

Dat er vertraging optreedt bij ons is niet erg fijn, maar normaal gesproken had dit vanuit de overstapservice opgevangen moeten worden, omdat daarmee je oude provider pas hoort te stoppen met leveren als het signaal van je nieuwe provider actief wordt. Dat het dan ook nog mis gaat bij je oude provider waardoor je nu helemaal zonde is, is wel heel erg balen 😑

Het noodpakket bevat een 4G modem dat een wifisignaal uitzendt, waar je jouw apparaten mee kunt verbinden. Jouw gewone modem staat hier nog los van, daar heb je niks aan totdat de lijn werkend wordt opgeleverd. Voor tv-kijken zal je Digitenne ontvangen. Er wordt een beperkte databundel op het 4G modem gezet, maar je kunt die bundel kosteloos laten opwaarderen, mocht dat nodig blijken te zijn!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Bedankt voor je antwoord.

Het noodpakket werkt prima

Nu is het inderdaad afwachten op de monteur

Groet

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 17, 2025

Top dat het prima werkt ​@Richard 77, bedankt dat je het nog even laat weten!