Lang verhaal, kort:
Ik probeer sinds 24 september over te stappen van Odido naar KPN met als ingangsdatum 15 oktober.
Dat is niet gelukt omdat de overstapservice niet werkte en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd door zowel Odido als KPN.
Uiteindelijk heeft op 9 oktober een medewerker de oorspronkelijke aanvraag geannuleerd en een nieuwe aangemaakt, ook met ingangsdatum 15 oktober. Die annulering bleef om mij onbekende redenen “hangen” in de “systemen”, maar de toegang tot de glasvezel is wel op de 15e stopgezet door Odido zodat ik nu al een week geen internet heb.
De twee keer beloofde noodoplossing bleek bij telefonische navraag niet verzonden: WANT OFFICIEEL BEN IK GEEN KLANT BIJ KPN. Nou ja, Kafkaësk? Catch-22?
Afgelopen donderdag (17 oktober) heeft een medewerker beloofd dit te “escaleren” naar iemand hoger in de pikorde, zodat die de OORSPRONKELIJKE aanvraag alsnog doorgang zou vinden en de AANVRAAG van 9 oktober laat stoppen. Bovendien ik heb alle apparatuur al in huis, die zou ik weer terug moeten sturen.
Welnu, ik bel elke dag (staan nu 19 telefoontjes op de teller) om te vragen wat de status is, maar ik heb het gevoel dat niemand zich verantwoordelijk voelt.