Skip to main content

Hallo, 

Wij zijn altijd klant geweest maar moesten tijdelijk overstappen naar Ziggo vanwege een tijdelijk huurhuis waar geen KPN aansluiting aanwezig was. Nu willen we graag weer terug naar KPN. Zondagochtend contact gehad, televisie en internet abonnement afgesloten, bestelling bevestigd per e-mail. Er is echter aanvullende informatie nodig en ik zou gebeld worden door back office. Dat is tot op heden niet gebeurd en ik zit nu zonder internet en televisie, aangezien de verbinding van Ziggo die we nu hebben erg slecht is. 

 

Gebeld met de klantenservice, maar die kan weinig voor me doen. Via het internet mijn bestelling volgen kan ook niet, omdat de server van KPN overbelast is. Ik ben erg teleurgesteld in Ziggo en had gehoopt dat een snelle overstap naar KPN gerealiseerd kon worden, aangezien we al jaren klant zijn (ook met onze mobiele telefoons). Bovendien snap ik de aanvullende informatie niet die nodig is, aangezien de vorige bewoners van ons nieuwe huis ook een KPN aansluiting hebben gehad. 

 

Hoe kom ik in contact met de juiste mensen? 

 

Groet, 

Eline Schakelaar 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Dag @Eline Schakelaar Dat is niet helemaal de blije en soepele terugkeer die ik je had gegund. Hoe is de situatie nu? Ik kijk als het nodig is natuurlijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Eline Schakelaar Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgelost? Als ik je kan helpen lees ik het graag. 


Hoi Bart, 

 

het is inmiddels opgelost. Bedankt voor de reactie. 

 

Groet Eline 


Reageer