Skip to main content

Al jarenlang pakket bij KPN maar niet tevreden over WIFI ontvangst in huis, veel te vaak Wifimanager gebruiken maar blijft problematisch. Nu mooi aanbod liggen van andere provider en ook nog tijd om mobiel te verlengen dus maar overstappen? Schier onmogelijk om met KPN in contact te komen behalve wanneer het gaat om contract af te sluiten..

Welkom op ons Forum @Harry zelf. Ik begrijp dat je al een tijdje last hebt van slechte WiFi en dat je al verschillende dingen geprobeerd hebt om dit te verbeteren, waaronder de WiFi Manager. Echter, de WiFi Manager biedt niet de oplossing die je had gehoopt. Wat is precies het probleem met jouw WiFi? Ik zou het zonde vinden dat we dit niet op kunnen lossen en we je daardoor zien vertrekken.

Verder zijn we inderdaad op dit moment minder goed bereikbaar dan normaal gesproken. Zowel telefonisch als via andere kanalen. Het is helaas erg druk. Excuses daarvoor!


 


Goede morgen Niek,

 

Al jarenlang vaste klant met uitgebreid pakket. Glasvezel extra snel internet 200 mb etc. 

Wifi bereik is in huis uitermate slecht en ook tv ontvanger loopt heel vaak vast.

Gebruik bijna dagelijks, en soms meerdere keren per dag de wifimanager maar ook dat werk niet en blijft probleem bestaan. 

Regelmatig tussen 8 en 20 mb op de wifi en op bovenste verdieping vaak helemaal geen ontvangst ondanks de versterker.

Al meerdere keren gebeld met klantenservice maar kom niet echt verder dan aanbieding voor nieuw pakket die notabene nog duurder uitkomt dan huidige maar zonder oplossing van wifi probleem.

Naast het totaalpakket ook nog 2 mobiele aansluitingen bij kpn en moet binnenkort nog abonnement bij t mobile verlengen of ook bij KPN voegen maar door de problemen die ik ondervind met zowel wifi, internetsnelheid en tv ontvangst, denk ik er sterk over om helemaal over te stappen naar andere provider. 

 

met vriendelijke groet,

Harry 


Ik kan goed begrijpen dat je je twijfels hebt en nadenkt over een overstap in dit geval Harry. Wanneer je problemen niet opgelost worden en we je een duurder pakket 'aansmeren', dan zou ik ook even 2 keer gaan nadenken. Volkomen logisch. 

Ondanks dat je zelf al flink aan de slag bent gegaan en ook al onze klantenservice hebt gesproken vind ik het toch de moeite waard om nog eens te kijken naar je problemen. Ik moet daarbij wel zeggen dat WiFi helaas een lastig onderwerp is in de zin dat we dit niet kunnen garanderen dat het overal in huis perfect werkt. Elk huis is anders natuurlijk. Problemen met WiFi kunnen daarnaast veel oorzaken hebben. Maar ik ga toch graag het gesprek met je aan als jij dat ook wil. Daar ga ik wel van uit namelijk.  

Ik begrijp dat je dus al een WiFi versterker hebt om het probleem met WiFi op te lossen, maar het is nog steeds te langzaam en op de andere verdieping is het bereik te kort. Wat voor WiFi versterker heb je, en hoe heb je deze versterker aangesloten op het modem? En wat geeft de WiFi manager aan als oplossing voor jouw WiFi-probleem? 

Wat betreft het vastlopen van de ontvanger, hoe lang heb je hier al last van? Er speelt namelijk al een aantal weken een probleem met vastlopende en herstartende ontvangers. Hier is helaas nog geen oplossing voor gevonden, maar hier zijn we wel druk mee bezig.  

Verder mag je alvast jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kan ik met je meekijken.    


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 


Reageer