Skip to main content

Ze gaan glasvezel aanleggen van delta nu is het gratis naar binnen brengen .hen nu kpn isra punt koper werk wat als kpn straks alles uitzet moet ik dan overstappen naar delta en een hoop geld betalen om binnen tekrijgen of komt kpn zelf met een oplossing

Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt

Laat delta de boel aanleggen. Dat kost u niks.

Kpn schakelt het koper pas uit als zij over glasvezel leveren. Kpn levert niet via delta. Dus blijft alles voor u zoals het nu is. 


KPN komt zelf met een oplossing.

Het isra punt van KPN blijft werken als DELTA glasvezel aanlegt.


Zolang kpn bij in jouw buurt geen diensten levert over glasvezel, wordt daar het kopernetwerk niet uitgeschakeld. Delta suggereert zoiets vaak wel, in meestal bedekte termen, maar dat is onjuist, een poging om klanten te werven. 


Ziggo komt ook vaak met dit soort idiote dreigementen. Slaat nergens op.


Hi @Mijloo,

Ik zie dat meerdere forumgebruikers je al gerust hebben gesteld: wij zetten je koperverbinding absoluut niet zomaar uit en je kunt er gewoon gebruik van blijven maken 😊

Wel zijn we bezig om op steeds meer plaatsen het kopernetwerk uit te schakelen, dit gebeurt echter alleen als KPN glasvezel in een gebied volledig uitgerold is. Je kunt hier meer over lezen op deze pagina: Glas aan Koper uit 

 

Admin edit: het gaat hierbij om het KPN glasvezelnetwerk


Hi @Mijloo,

Ik zie dat meerdere forumgebruikers je al gerust hebben gesteld: wij zetten je koperverbinding absoluut niet zomaar uit en je kunt er gewoon gebruik van blijven maken 😊

Wel zijn we bezig om op steeds meer plaatsen het kopernetwerk uit te schakelen, dit gebeurt echter alleen als glasvezel in een gebied volledig uitgerold is. Je kunt hier meer over lezen op deze pagina: Glas aan Koper uit 

@Mijloo @Maja_ Voor de duidelijkheid: het uitschakelen van het KPN-kopernetwerk gebeurt alleen als er een glasvezelnetwerk is aangelegd waarover ook KPN diensten levert. Dat is bij Delta en ODF dus niet het geval.

Piet.


Ik ben nog niet gerust er over als delta glas vezel uitgerold heb en kpn gooit zijn koper werk uit kan wel over 3-4-5 jaar zijn wat dan nog geen delta binnen zit je zonder ieder denk aan zijn eigen portemonnee zo wel kpn en delta en ik ook


Waarom zou kpn stoppen met het kopernetwerk als er geen vervanger is?


Ik ben nog niet gerust er over als delta glas vezel uitgerold heb en kpn gooit zijn koper werk uit kan wel over 3-4-5 jaar zijn wat dan nog geen delta binnen zit je zonder ieder denk aan zijn eigen portemonnee zo wel kpn en delta en ik ook

KPN "gooit" alleen het kopernetwerk uit als ze zelf kunnen leveren over glasvezel. De glasvezel van Delta zal dus niet tot gevolg hebben dat je koperaansluiting afgeschakeld wordt. Je hoeft je wat dat betreft dus geen zorgen te maken. Wellicht dat kpn in de toekomst toch gaat leveren over Delta, maar vooralsnog zit dat er niet in.Â