Skip to main content
Vraag

Overstappen naar glasvezel van KPN zonder dat er al teveel wijzigt aan het abonnement

• March 15, 2026
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

hoi lezers ,

ook bij ons stopt kpn met de koperdraadjes,

daar voor in de plaats een glasvezel aansluiting in de meterkast , ik wil dat mss wel . maar wel op mijn voorwaarden en nietĀ 

als al jaren klant zijndeĀ  op de voorwaarden van kpn en dan nog aansluit/actievatie kosten moeten betalen die zijn gek ???

ik wil ook geen kado,s wil wel een hogere snelheid 200 mbs en 2 super wifi pots ( zonder maandelijkse huur )Ā 

ook hoef ik geen tv kastjes ik wil tv gewoon met de oude ontvanger en via mijn home cinema set onkyo

wieĀ o wie kan mij helpen / verwijzen naar de juiste weg.

mvg , jan

Ā 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 15, 2026

Met deze attitude zul je niet veel bereiken.Ā  Ik ken nog iemand, met zo'n oranje gezicht, die roept ook de hele tijd ik wil, ik wil...

• Auteur
  • Slimmerik
  • March 16, 2026

van jou word ik niet wijzer kpn wil van alles wat zij willen ,Ā ipv commentaar te geven denk eens mee aub.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 16, 2026

Hoi ​@jvdlĀ 
Voor die wensen kun je beter even bellen 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
TevensĀ kun je altijd nogĀ een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Ik geef je weinig kans maar je wilt dus wel cadeau's, je wilt twee superwifi's en een hogere snelheid.
Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 16, 2026

Hallo ​@jvdlĀ ,

Als je niets doet met jouw abonnement, dan blijft jouw abonnement via de glasvezel ongewijzigd doorlopen. Je houdt dan gewoon jouw huidige TV-ontvanger en de prijs blijft hetzelfde. Een abonnement via glasvezel is niet duurder dan een abonnement via koper.Ā 

Het is wel mogelijk om jouw internetsnelheid te verhogen, dat levert uiteraard dan wel een verhoging op van de abonnementskosten.Ā SuperWiFi-punten worden niet gratis uitgedeeld aan bestaande klanten, soms wel aan hele nieuwe klanten.Ā 

Ā 

Heel wat anders, misschien vind je het leuk om iets te lezen over de procedure van de aanleg van de glasvezel:Ā 

Ā 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 16, 2026

Aansluitkosten of activeringskosten hoeven ook zeker niet, daarintegen zal KPN geen kadoos weg geven. U krijgt al een gratis upgrade naar glasvezel. Daarmee krijg je sneller, stabieler en duurzamer internet.Ā