Skip to main content

Ik wil overstappen naar Kpn en digitene erbij voor €5,=

Hi Jannes, welkom op het forum. 

Fijn om te lezen dat je over wilt stappen. Wanneer je een abonnement neemt met interactieve televisie kun je een extra Digitenne erbij nemen voor € 5.- per maand. Wanneer je geen interactieve televisie afneemt betaal je voor Digitenne € 18.- per maand. 

Je kunt dit hier bestellen. :relaxed:


Is het gelukt?


Ben er nog niet verder mee gegaan maar gaat wel gebeuren het gaat mij om de digitene van €5,= maar die ben ik volgend jaar pas nodig op de camping

Ik kijk nu nog ziggo ivm formule 1

Groet Jannes 


Hoi via de link naar bestellen zie ik niet dat ik ook digitenne kan mee bestellen 

Groet Jannes 


Even alle op een rijtje zetten, welk abonnement heb je precies bij ons? Wat staat er op je factuur?


Ik ben nog niet overgestapt maar wil dit wel doen maar ik wil er ook digitenne bij

Dus internet, tv, vast bellen, en ook extra digitene

Ik kan alles via de site aangeven behalve digitene 

Of moet ik eerst overstappen en later digitene aanvragen 

Groet Jannes 


Duidelijk. Ja, dat kan zeker. Je kunt wanneer je iTV erbij hebt altijd nog een Digitenne erbij nemen voor € 5.- per maand, mits er er daar bereik is en met een maximum van 6 ontvangers in totaal. 

Het makkelijkste is om met ons te bellen, op 0800 0402. Dan kan een collega daar dit in orde maken. :relaxed:


Ga ik volgende week doen bedankt 

Groet Jannes 


Ik heb de bestelling gedaan ook een mail ontvangen met orderbevestiging en ik zou de dag erna een mail ontvangen dat het ingang gezet wordt. 

Deze heb ik niet ontvangen??????

Groet Jannes 


 


Heb je ook gecheckt of Digitenne mogelijk is op jouw adres?

Heb in het verleden ook Digitenne aangevraagd toen bleek het toch niet mogelijk te zijn "in heel Nederland".

Wel jammer dat ik daar pas achter ben gekomen na 3 Digitenne pakketten te hebben ontvangen en uren aan de telefoon heb moeten wachten.

Dat gun ik een ander niet dus bij deze check of het mogelijk is.

Gebruik niet de postcode check want deze gaf toen bij mij wel aan dat het mogelijk is maar achteraf bleek toch van niet.

Vraag eens iemand uit jouw buurt zoals je buren...