Skip to main content

Ik heb nu eem alles in 1 abonnement bij Telfort. Wanneer in over wil stappen naar KPN  is het dan ook mogelijk om een monteur voor installatie van het internet, tv en de wifi versterkers te krijgen en zo ja zitten daar kosten aan en hoeveel?

Ja ik denk dat da nu nog wel kan. Gewoon aanmelden als nieuwe klant. Dan zie je vanzelf hoeveel het kost. Je raakt wel je Telfort e-mail adressen kwijt.


Hallo @Geraldvd , de migratie van TFT thuis naar KPN is nu in volle gang, als je dat gewoon afwacht behoud je je emailaccounts en kun je na de migratie alsnog overwegen om naar het 'echte' KPN over te stappen.

 


Hallo @Geraldvd , de migratie van TFT thuis naar KPN is nu in volle gang, als je dat gewoon afwacht behoud je je emailaccounts en kun je na de migratie alsnog overwegen om naar het 'echte' KPN over te stappen.

Krijgt die alleen geen gratis SuperWiFi's meer.


Hallo @Geraldvd. Wat leuk dat je jouw vraag stelt op het forum van KPN! Jij als Telfort klant mag uiteraard nu al overstappen naar een KPN abonnement. Je kunt het bestellen via de klantenservice of via kpn.com. Als geheel nieuwe klant kun jij kiezen voor 2 gratis SuperWifi punten of actiekorting. Welke korting voor jou van toepassing is, kun je zien door jouw postcode en huisnummer op https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/ in te vullen. Monteur kan alles gratis voor je aansluiten
Telfort internet en tv klanten gaan dit jaar automatisch over naar KPN maar bij deze omzetting krijg je geen gratis SuperWiFi punten.
 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord over het eventueel overstappen van Telfort en KPN.