Skip to main content

Hallo wij zouden misschien wel over willen stappen naar KPN met onze T.v plus internet  ( nu Caiway ) maar ik vraag mij af of dat dit kan i.v.m de bekabeling glasvezel in onze meterkast van Caiway momenteel ? Dus mijn vraag is het mogelijk dat er eerst een monteur hier komt kijken naar de eventuele mogelijkheden en of kosten die hier aan verbonden zijn  ?  graag hoor ik iets van U .

Je hebt nu glasvezel dus eerst maar eens kijken welke snelheid er bij kpn mogenlijk is. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Hoi @Scania2010, wat leuk dat je interesse hebt. Nu wil je graag de mogelijkheden weten. Ik wil daarvoor graag eens meekijken al heb ik een klein vermoeden dat wij niet over het glasvezelnetwerk van Caiway kunnen leveren. Zou je jouw Forumprofiel eens willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik nog graag van je.Â