Skip to main content

Kan ik overstappen van mijn huidige KPN abonnement naar een Hussel abonnement?

 

Goedenavond @Uggy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je jaarcontract (bijna) verlopen is, kan je jouw abonnement verlengen met een KPN Hussel abonnement. Dit kan/mag, maar is niet verplicht. Je kan dus kijken of KPN Hussel wat voor je is of niet! Je kan verlengen in MijnKPN of via onze klantenservice.

Heb je hier nog meer vragen over of kan ik iets voor je nakijken? Dan hoor ik het graag! Vul dan ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer.


@Uggy

Let heel goed op in veel gevallen ben je duurder uit

en vervallen ook mooie opties

zoals dubbel data op mobiel

en is plus / fox pakket niet gratis meer

En huistelefoon 1 naar 2 euro

Ik weet niet of ik het precies goed heb maar

goed opletten dus


Als je het thuis abonnement verlengd naar Hussel, dan vervalt de dubbele data op de mobiele abonnementen niet. Maar verder klopt het wel ja. 


@Uggy, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw informatie gevonden? Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!


Bedankt. Ik ben overgestapt naar Hussel. Heb alleen nog geen reactie gehad ivm superwifi. Die zou gratis bij overstappen zijn. Stond ook in de lijst van wat ik op dit adres zou ontvangen.Hoe zit dit?

Gr. 


Vertel eerst eens wat meer over uw situatie. Bent u met uw internet thuis abonnement overgestapt vanaf een andere provider naar KPN? Of was u al klant bij KPN met uw vaste internet thuis?

U heeft het in uw startpost over "huidige KPN abonnement". Dat zou betekenen dat u een bestaande klant bent. Er is dan geen sprake van overstappen, maar van verlengen.

En wat betreft de gratis SuperWifi's: dat is alleen voor nieuwe klanten. Die minimaal 6 maanden geen diensten van KPN afgenomen hebben. Niet voor bestaande klanten.


Bedankt. Ik ben overgestapt naar Hussel. Heb alleen nog geen reactie gehad ivm superwifi. Die zou gratis bij overstappen zijn. Stond ook in de lijst van wat ik op dit adres zou ontvangen.Hoe zit dit?

Gr. 

Hi Uggy, ik neem aan dat je als nieuwe klant bij ons bent overgestapt? 


Reageer