Skip to main content
Vraag

Overstappen naar KPN loopt moeizaam, glasvezel ligt nog niet in huis

• February 24, 2025
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Na jaren trouwe ziggo klant, toch de sprong in het diepe gewaagd om glasvezel bij KPN te nemen. Nu al enorm veel spijt…

Ik zou gebeld worden om een afspraak met een monteur in te plannen. De glasvezel ligt namelijk tot aan de voordeur. Meermaals dit aangegeven tijdens telefoongesprekken. Uiteindelijk ben ik zelf 10 uur bezig geweest met tig belletjes om een monteur ingepland te krijgen. Bijzonder als je klant wilt worden dat je zelf zoveel tijd en energie erin moet steken maar goed. 

Dan denk je, dit was het. Nu wordt het gefikst. De monteur zou vandaag tussen 8-12 komen. Komt rustig om 15:00 aan. “Ow ik dacht dat de glasvezel al binnen lag. Ik kan dit niet oplossen”. Oftewel, 5 min later is de monteur weg en is nog steeds niets gefikst. 

ik ben officieel nog geen klant en nu al enorm veel spijt. Ongekend slecht dit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 5, 2025

Goedemorgen ​@Juul87 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst excuses voor deze hele late reactie. Maar kan me er echt alles bij voorstellen dat je enorm baalt van de manier waarop dit allemaal tot dusverre verloopt. Waarschijnlijk (en dat zeg ik niet om met vingers te wijzen of om het af te schuiven) ligt dit stukje nog bij KPN Netwerk. Dit onderdeel van KPN is verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel en het klinkt alsof het daar nu nog wachten op is. Wat is op dit moment de stand van zaken? Is er nog een nieuwe afspraak gemaakt? Of is er nog iets anders afgesproken?