Skip to main content

Goedenavond,

 

Een paar weken geleden is er een monteur van kpn bij mij  thuis geweest. Alles is naar wens geinstalleerd. Ik heb nu internet en televisie van kpn. Maar ik heb ook nog steeds televisie van ziggo. De telefonische verkoper van kpn had mij beloofd dat ik het signaal van ziggo zou blijven ontvangen totdat de installatie van kpn was gelukt.  Maar nu 2 en een halve week later ontvang ik nog steeds ziggo.  Kan ik ervan uitgaan dat ik nu elke maand voor 2 providers moet gaan betalen?  Ik zit niet te wachten op dubbele kosten,  de verkoper van kpn had immers gezegd de overstap voor mij te regelen.

Hoi @meneer Carbid, welkom.

Ben je via de overstapservice bij ons gekomen? Want in dat geval had Ziggo opgezegd moeten worden zodra het signaal bij ons actief is geworden. Je zou dan niet met dubbele kosten moeten komen te zitten, maar daar lijkt het nu wel op. Bij Ziggo zit je buiten contract? Want dan wil ik je aanraden om zo snel mogelijk Ziggo te bellen en op te zeggen. 

Ook kijk ik nog graag eens mee. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


In tegenstelling tot de betere providers schakelt Ziggo zelden het signaal af.  Wij hebben in 2005 het abonnement bij Home (Ziggo) opgezegd en hebben nog steeds signaal. We gebruiken het alleen niet. We hebben een paar melding gehad van hen dat we een abonnement moesten afsluiten anders werden we afgesloten. In de verdeelkast in de straat is het veel moeilijker voor de monteur te zien welke aansluiting ze moeten loskoppelen en draaien de connector indien de los is gedraaid weer op het goedkoopste verdeelstuk. Mochten ze toch weer geld incasseren direct storneren.


Hoi @meneer Carbid, welkom.

Ben je via de overstapservice bij ons gekomen? Want in dat geval had Ziggo opgezegd moeten worden zodra het signaal bij ons actief is geworden. Je zou dan niet met dubbele kosten moeten komen te zitten, maar daar lijkt het nu wel op. Bij Ziggo zit je buiten contract? Want dan wil ik je aanraden om zo snel mogelijk Ziggo te bellen en op te zeggen. 

Ook kijk ik nog graag eens mee. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

Bart_Z

0p 17 maart ben ik gebeld door een verkoper van kpn. Deze meneer met het tel. nr. 31332020039 heeft mij beloofd om de overstap te regelen bij ziggo.  Ik heb daarna ook  nooit een afspraak gemaakt of een contract ontvangen van kpn,  alleen een sms-bericht dat ik een afspraak heb met een monteur, of ik maar even wil zorgen dat ik dan thuis ben.  Ik heb het vermoeden dat mijn emailadres verkeerd is genotuleerd door de verkoper. Nooit heb ik een email ontvangen. Ook heb ik zondag 3 mei een klachtformulier ingevuld waarop ik nog geen reactie heb ontvangen.

 

Mijn abonnement met ziggo loopt ondertussen nu nog steeds door. Ik heb met ziggo contact opgenomen, daar is helemaal niks bekent.

 

 


In tegenstelling tot de betere providers schakelt Ziggo zelden het signaal af.  Wij hebben in 2005 het abonnement bij Home (Ziggo) opgezegd en hebben nog steeds signaal. We gebruiken het alleen niet. We hebben een paar melding gehad van hen dat we een abonnement moesten afsluiten anders werden we afgesloten. In de verdeelkast in de straat is het veel moeilijker voor de monteur te zien welke aansluiting ze moeten loskoppelen en draaien de connector indien de los is gedraaid weer op het goedkoopste verdeelstuk. Mochten ze toch weer geld incasseren direct storneren.

Bij Ziggo zit iedereen op dezelfde kabel. Ze kunnen dus niet in de centrale de kabel van 1 adres loskoppelen.  


Het mailadres was inderdaad niet helemaal goed. Dit heb ik zojuist aangepast en heb je de bevestiging van de bestelling gestuurd. Dat is alles wat ik in kan zien. Dit omdat het een klein zakelijk abonnement is. Over de overstapservice, dus het opzeggen van Ziggo wil ik je toch even vragen om contact op te nemen met mijn collega's die alles weten over de zakelijke producten. Zij kunnen je verder hier mee helpen.