Skip to main content

Hallo heb een vraag wij zijn van telfort automaties overgegaan naar kpn dan zijn wij toch ook een nieuwe klant waarom krijgen wij dan geen aanbieding als ik overstap naar ziggo krijg ik 3 wiffi boosters of een half jaar korting 

met vriendelijke groet

H.Rijndorp

U behoudt met de overstap de voordelen als Telfort klant. Dan heeft u dus geen recht op korting. Wat er gebeurd als u nu (na de automatische omzetting) KPN Hussel gaat nemen (andere prijzen en voorwaarden) is mij niet bekend.


oke dan ga ik waarschijnlijk overstappen naar ziggo


Het staat u vrij. Zijn er veel voordelen bij de concurrent en hoe staat het met de service? Ik oordeel niet, maar neem het mee in u overweging.


Denk goed na over die overstap.  Het verschil in hardware is groot en wellicht moet u zelfs bekabeling aanpassen. Bereid u goed voor anders wordt het een teleurstelling. 


ik ben al eens klant geweest bij ziggo 


geef ons ook wat een wiffi booster gratis en ik blijf gewoon klant bij jullie


Dan moeten ze iedereen die dingen geven. Ik snap overigens niet dat u daar zo enthousiast over bent. Er gaat niets boven bekabelde Wi-Fi versterkers en die kunt u wel gratis krijgen als uw Wi-Fi slecht is.


U gaat geen gratis super wifi krijgen. Daarnaast krijgen nieuwe klanten geen korting als ze voor super wifi kiezen.


Ik snap overigens niet dat u daar zo enthousiast over bent.

De kracht van reclame, daar is alles mooi roze en perfect, tot je er zelf mee aan de slag gaat blijkt het toch niet zo te werken, zeker als de buurt ook al vol hangt met die dingen.:grin: