Skip to main content
Beantwoord

Overstappen van Telfort naar KPN vragen

• April 16, 2019
  • 28 reacties
  • 1615 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • April 17, 2019
Er is geen garantie dat hetzelfde modem wordt verstuurd als er een defect gaat. Uitzondering is wanneer een specifiek modem nodig is voor bepaalde omstandigheden (2 telefoonnummers of pairbonding = V10). Het modem dat op dat moment op voorraad is en geschikt is wordt verstuurd. Leuker kan ik het niet maken 😉 Je mag ervan uitgaan dat de Experia Box een tijd meegaat. En we zullen ongetwijfeld weer eens met nieuwe modellen komen. Ik zou me daar niet te veel zorgen over maken.

Ik wou je nog een tip geven voor: Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019 | Telfort Forum, maar daar ben je natuurlijk al lang van op de hoogte.

Ik stuur je een privébericht met alle gegevens die ik nodig heb om de aanvraag in te dienen!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2019
We zijn een paar maanden verder, we liepen tegen een paar een hoop obstakels aan, maar ik ben blij om te melden dat @knorde een werkende verbinding heeft via glas en dat zelfs wat familieleden ook zijn overgestapt 🙂

knorde
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 9, 2019
Eind goed al goed, dik tevreden met de hulp die @Joran geboden heeft om toch de overstap van mij en van 2 familieleden voor elkaar te krijgen.

Super bedankt en na volle tevredenheid nu een werkende verbinding 🙂