Skip to main content

 Beste KPN,

Ik ben overgestapt naar KPN heb het product (kastje) al ontvangen alleen er staat bij het werkt pas 10 april. Op 10 april stopt ook mijn abonnement bij Ziggo. Graag zou ik al eerder  willen  testen of het Kpn aansluiten lukt i.v.m. Corona en het thuis werken kan ik niet een dag zonder internet zitten. 

In afwachting tot u antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Margriet de Jongh 

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Hallo @Margriet de Jongh , sluit het modem gewoon vast aan en kijk wat het lampje/de lampjes doen?

Welk modem heb je ontvangen? De V10 of de V10a?


Hoi @Margriet de Jongh, welkom op het forum! 
Maak je gebruik van de overstapservice? Dan kun je gerust alles aansluiten op 10 April, mocht het dan niet werken blijft je ziggo abonnement gewoon nog actief terwijl wij het probleem oplossen! Mocht het wel werken wordt je ziggo abonnement opgezegd per die dag!
Zoals @JanD zegt kun je nu alles wel alvast aansluiten maar het kan heel goed zijn dat er op 10 april pas signaal op de lijn komt.


Dankjewel voor jullie antwoord. Gister was alles aangesteld en had ik een sms ontvangen dat het gereed is. Helaas werkte het nog. Telefonische had ik toen contact en werd mij verteld dat het pas 10 april gereed is, dan probeer ik het opnieuw. Het is een geruststellend dat Ziggo pas stopt als KPN werkt. 


Hoi @Margriet de Jongh, het is inmiddels 10 April geweest! Werkt alles?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!