Skip to main content

Van ziggo overstappen na kpn wat is dat een rampĀ 

Gebelt na kpn omdat factuur en gsm nr op factuur niet klopt , krijg een mevrouw Sandra aan de telefoon. Zei vertelde dat alles in orde was en niets mis met de factuur, ze had tevens overlegd met haar leidinggevende. Ik moest maar een maand te veel betalen terwijl contract toen nog niet was ingegaan. Mevrouw werd zwaar geĆÆrriteerd en zelf boos.Ā 
Maar een 45 min bellen nog niet opgelost.Ā 

Nou dan bellen we nog eens terug kregen gelukkig iemand anders aan de telefoon en snapte me helemaal en zei meteen er klopt hier vanalles niet op de factuur en heeft Ć lles netjes opgelost.Ā 

Erna wilde ik een klacht indienen over mevrouw Sandra die eigelijk haar naam niet wilde noemen op t einde van ons gesprek. Werd ik terug gebelt door de klachten afdeling mevrouw Sandra en ons 45 min durende gesprek was nergens in de geschiedenis te vinden. En kon dus geen klacht indienen tegen mevrouw. En ook geen klacht maken tot er niks tevinden isĀ 

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Jovanny, welkom hier.Ā 

Wat een nare gang van zaken. Ik heb je reactie die je hebt geplaatst in een andere topic verwijderd, dan kunnen we hier verder en is het overzichtelijker.Ā 

Als tweede wil in benadrukken dat dit zeker niet de gang van zaken is bij ons. Wat onze collega betreft, dat kijk ik graag voor je na.Ā Zou jeĀ je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Los hiervan, kan ik nog iets voor je betekenen? Is alles opgelost en werkt alles zoals het hoort?Ā 


Reageer