Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice

  • August 2, 2020
  • 8 reacties
  • 198 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Wij hebben via de telefoon alles geregeld om van Ziggo naar KPN over te stappen. Wij zouden niks meer hoeven te regelen! De overstap alles zou geregeld worden. 

 

Tot onze verbazing blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Ziggo weet van niks? Hoe gaan we dit oplossen KPN?

 

Met vriendelijke groet,

 

Barry H

Beste antwoord door Erik van KPN

Hallo @BarryHol, welkom op het forum en alvast welkom bij KPN! Sorry voor de latere reactie, het is op het moment wat druk hier. Het klinkt inderdaad alsof er iets niet helemaal goed gaat. Als overstapservice goed is toegevoegd hoort dit op je bevestiging te staan. Als je hier nog geen verder contact over hebt gehad vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijk ik dit voor je na.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 2, 2020

He dat is niet zoals het hoort. Staat er in de orderbevestiging dat je gebruik maakt van de overstapservice?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2020

Kan het helaas niet vinden. Dit heb ik wel aangegeven aan meneer. Ik wist dat er een overlap zou zijn van een halve maand, maar dat namen we voor lief. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 2, 2020

Dan ben ik bang dat het niet is doorgevoerd anders had het echt op de bevestiging gestaan. Een medewerker gaat zeker reageren maar dat duurt een paar dagen. Als ik jou was zou ik snel Ziggo opzeggen.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2020

Hallo @BarryHol, welkom op het forum en alvast welkom bij KPN! Sorry voor de latere reactie, het is op het moment wat druk hier. Het klinkt inderdaad alsof er iets niet helemaal goed gaat. Als overstapservice goed is toegevoegd hoort dit op je bevestiging te staan. Als je hier nog geen verder contact over hebt gehad vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijk ik dit voor je na.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2020

Dag Erik_,

 

Wij hebben alles omgezet naar KNP onze mobiele abonnementen is wel goed gegaan. Alles is telefonisch geregeld i.v.m. extra kosten voor de mobiele abonnementen. Alleen de overstapservice van Ziggo naar KPN niet. Nu moeten wij noodgedwongen 2 maanden extra betalen aan Ziggo. 

 

Wellicht kunnen jullie het gesprek terug luisteren? 

 

Hoe zien jullie dit?
 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 18, 2020

Vul alsjeblieft je forumprofiel in Barry. Zonder gegevens kan ik hier niets over zeggen. Reageer even weer als je het profiel hebt ingevuld, dan duik ik er in :)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2020

Gedaan. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 20, 2020

Dank je, Barry. Ik heb er naar gekeken en ik zie dat overstapservice niet actief was. Dit staat ook expliciet vermeld in de bevestiging die op 17 juni per e-mail naar je is verstuurd (direct onder de blauwe knop 'Volg mijn bestelling’).

Opzeggen van uw huidige diensten
U maakt geen gebruik van onze Overstapservice. Als u nu diensten bij een andere aanbieder hebt, moet u die zelf
opzeggen. Hulp hierbij vindt u op kpn.com/overstaphulp.

 

Ik maak uit je bericht op dat het wel de bedoeling was dat overstapservice actief zou worden. Excuses dat dit niet gebeurd is. Echter, de bevestiging is leidend. De verantwoordelijkheid om deze bevestiging te controleren, en contact op te nemen als het niet klopt, ligt bij jou. Als er dan niet, voor je aangesloten wordt, bij ons gemeld wordt dat de overstapservice mist, kunnen wij dit ook niet meer herstellen. Ik kan hier op dit moment helaas dan ook niets meer aan doen.