Skip to main content

28 februari was de gratis monteur bij ons om alles aan te sluiten. Verkeerd modem was opgestuurd dus de monteur regelde een noodpakket en het juiste modem, keurig gedaan!

een paar dagen later krijg ik bericht dat I-tv en nog wat allemaal gereed werd gemaakt….. wij hadden alleen internet gevraagd……. na een telefoontje wordt beloofd dat alles in orde komt en alles wordt opgestuurd en de monteur komt tzt gratis alles aansluiten. Krijg ik vandaag ineens een mail van mijn oude provider dat zijn hun abonnement weer gaan doorzetten omdat de beeindiging is geannuleerd????

komt dit allemaal nog wel goed? Is er iemand van KPN die dit gewoon even goed regelt zoals mij bij de overstap is beloofd!??

met vriendelijk groet.

van Loon

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Vanloony, welkom op het KPN forum 🙂 Goed dat je hier aan de bel trekt. Raar dat de opzegging bij de oude provider niet wordt voortgezet. Ik neem aan dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice?  Ik kijk het graag even voor je na. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen? 


Joe @Vanloony, ik heb nog niks van je gehoord. Of heb je al contact gehad met onze klantenservice? Als ik nog iets voor je kan betekenen geef je hier maar een gil! 


Helaas niks meer van je vernomen, Vanloony. Ik ga er vanuit dat al je vragen omtrent de overstapservice zijn beantwoord, door de klantenservice. Hiermee sluit ik het topic.

Toch nog vragen? Laat het hier dan weten. We staan hier voor je klaar. 


Reageer