*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Dank je, Stefan! Ik heb de bevestiging van de bestelling erbij gepakt. Die is op 29 juli per e-mail verzonden naar het bij ons bekende contact e-mailadres (voornaam.achternaam@outlook.com). Deze bevestiging is officiële overeenkomst, en is leidend wat betreft wat er geleverd en gedaan wordt. In de bevestiging staat vermeld dat er geen gebruik wordt gemaakt van overstapservice en dat jullie zelf voor opzegging van de oude diensten zorgen.
Dat betekent dat de overstapservice niet meebesteld is, en dat wij dan ook niets doen. Immers, als de overstap niet is meebesteld weet het systeem ook niet dat hij iets moet doen met opzeggen van een andere provider. Dit kunnen we achteraf ook niet meer aanpassen (tenzij destijds al de hele aanvraag geannuleerd was en vervolgens opnieuw ingevoerd).
Ik zie dat er in augustus contactmomenten zijn geweest met de klantenservice. Als tijdens een van die momenten gezegd is dat wij wel een opzegging hebben doorgegeven, dan is dit incorrect geweest. Er had toen direct al gezegd moeten worden dat wij hierin verder niets kunnen betekenen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid die is ontstaan.
Dank voorde reactie. Jammer is dat ik zeker weten gekozen hebt voor Opzegservice echter stond hierbij niet de provider welke reeds bij jullie bekend was. Dit betekend dat die keus niet door jullie is doorgevoerd en dat wij ook niet separaat gewezen zijn op dit feit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.