Skip to main content
Nou ik heb het volgende bij mijn ouders. Nieuw abbo vanuit kpn afgesloten incl. Opzegservice. De huidige provivder was trinet welke niet bekend was bij kpn. Maar goed. Uiteindelijk alles afgesloten en geïnstalleerd door kpn blijkt dat trimet nooit eem afmelding heeft omtvangen. Kpn gebelt zij zeggen dit wel gedaan te hebben rn verwijzen mij weer door naar trinet. Onzin lijkt mij omdat ik heb betaald aan kpn om dit voor mij te doen. Trinet geeft aan dat zij ook gebruik maken van een landelijk netwerk waar dif officieel geregeld wordt tussen alle providers net zoals schadevrije jaren in Roydata. Dus die verwijst mij terug. Kpn weer gebeld en hem gevraagd naar de officiële papieren van het opzeggen naar triginet, dit natuurlijk nooit ontvangen.. Ik snap dat kpn geen mail adres meer heeft om dit soort kwalijke zaken niet meer te kunnen registreren. Ik heb de verantwoordelijkheid bij kpn neerlijk omtrent de volledige overstap service dus als dit niet goed is gegaan dienen zij ook de kosten te dragen



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik ben erg benieuwd wat hier aan gedaan gaat worden... Aan de telefoon werd erg snel gewezen naar de andere provider waarmee ik eigenlijk niets van doen heb daar ik de verantwoordelijkheid van opzeggen met de Opzegservice van kpn bij kpn heb neergelegd.. Dus regelen en mis gegaan jij kosten op je nemen!!!!
Wat ik ook jammer vind is dat ik geen bevestiging via mail ontvang dat ik deze berichten heb gepost.. Welke als naslag documentatie kan dienen...
Laat me ook nog even zeggen dat het totale abonnement wat ik hen van kpn +70 eurovoor thuis waarbij de abbonementen van mobiel nog bij komen ofwel dit is op jaarbasis ruim een half maandloon, met andere woorden dit is serieus geld als dat door een miljoen mensen of meer wordt betaald. Voor die omzet mag je verwachten dat kpn zijn verantwoordelijkheid neemt zonder je van het kastje naar de muur te sturen!!!
Vervelend dat er onduidelijkheid is rondom de overstapservice, Stefan! Graag kijk ik dit verder voor je na. Vul de gegevens van je ouders in op je forumprofiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Dank je voor je reactie. Heb dit reeds ingevuld met de gegevens welke ik nu bij de hand heb..

Dank je, Stefan! Ik heb de bevestiging van de bestelling erbij gepakt. Die is op 29 juli per e-mail verzonden naar het bij ons bekende contact e-mailadres (voornaam.achternaam@outlook.com). Deze bevestiging is officiële overeenkomst, en is leidend wat betreft wat er geleverd en gedaan wordt. In de bevestiging staat vermeld dat er geen gebruik wordt gemaakt van overstapservice en dat jullie zelf voor opzegging van de oude diensten zorgen.

Dat betekent dat de overstapservice niet meebesteld is, en dat wij dan ook niets doen. Immers, als de overstap niet is meebesteld weet het systeem ook niet dat hij iets moet doen met opzeggen van een andere provider. Dit kunnen we achteraf ook niet meer aanpassen (tenzij destijds al de hele aanvraag geannuleerd was en vervolgens opnieuw ingevoerd).

Ik zie dat er in augustus contactmomenten zijn geweest met de klantenservice. Als tijdens een van die momenten gezegd is dat wij wel een opzegging hebben doorgegeven, dan is dit incorrect geweest. Er had toen direct al gezegd moeten worden dat wij hierin verder niets kunnen betekenen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid die is ontstaan.


Dank voorde reactie. Jammer is dat ik zeker weten gekozen hebt voor Opzegservice echter stond hierbij niet de provider welke reeds bij jullie bekend was. Dit betekend dat die keus niet door jullie is doorgevoerd en dat wij ook niet separaat gewezen zijn op dit feit.