Skip to main content

Ze zouden bij mij thuis alles aansluiten, maar nu doet nog steeds 1 televisie niet en de vaste telefoon doet niet. 

Vervelend dat deze foutcode steeds verschijnt. Ik zou graag een monteursafspraak willen maken, maar helaas is deze mogelijkheid er op dit moment niet i.v.m. het coronavirus. Ik kan wel de tv-ontvanger omruilen voor een nieuwe. Wellicht verhelpt dat het probleem. Laat je mij weten of je dit wilt?


Ik heb niets meer van je gehoord @Bert ten Brinke. Als je alsnog wilt dat ik jouw tv-ontvanger omruil, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord @Bert ten Brinke. Als je alsnog wilt dat ik jouw tv-ontvanger omruil, dan hoor ik dat graag van je!

Nee klopt krijg alleen een rekening van €79,00 van jullie, ook nog voor een ontvanger wat nog steeds niet doet. Denk dat ik alles maar terug laat zetten naar Ziggo. Die deden het ook niet goed maar bij Jullie is het hetzelfde 


Jouw abonnement is al voorbij de annuleringsperiode. Ik vrees dat je niet zonder kosten kunt opzeggen. Het gaat om een jaarcontract. Helaas is door de huidige crisis een monteur geen optie. Je zult het dus met mijn moeten doen en ik help je graag. Is het een idee dat we proberen om die tuner om te ruilen? Zo niet, dan zijn mijn middelen ook uitgeput en zullen we moeten wachten tot we in rustiger vaarwater zijn gekomen qua monteurs inzet. Dat kan, zoals je zult begrijpen, nog erg lang duren.


Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik het graag van je!


Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik het graag van je!

Ja klopt maar denk dat wat je daar benoemt met mijn abonnement niet helemaal klopt, wat zou je denken van een rechtsbijstand ? Maar denk niet dat de KPN daar blij van word met zo’n goeie reclame. Maar  heb het probleem zelf met geluk opgelost, moest de ontvanger verplaatsen en moest toen een ander kabeltje ertussen hebben, toen geprobeerd en hij deed snap alleen niet dat jullie dat niet geprobeerd hebben. Maar in elkgeval bedankt voor de goeie service. 
Gr Bert ten Brinke


Wat fijn dat de tweede tv-ontvanger eindelijk werkt. Ik begrijp dat de monteur de tv-ontvanger werkend had moeten achterlaten en had daarom graag opnieuw een monteur willen aansturen, maar helaas was dat op korte termijn mogelijk. :disappointed_relieved:


Reageer