Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds 2 december ben ik klant bij KPN, ik wilde gebruik maken van de overstapservice. 
Echter is dit niet goed gegaan en loopt mijn abonnement bij Ziggo ook nog door. Hierdoor betaal ik nu dubbele kosten en KPN wilt het niet oplossen met Ziggo. Tevens had ik ervoor gekozen om de nieuwe apparatuur te laten installeren door een monteur maar is de afspraak niet goed doorgekomen. Wat te doen..?   

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Wat jammer dat het zo begint. Een hoop gedoe waar je niet op zit te wachten. Een medewerker van kpn gaat hier zeker op reageren. Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.  Komt vast goed!


Beste @ro1995, welkom! Dit is inderdaad geen goed begin 😞. Stond er in de bevestiging die jij van ons hebt gekregen ook dat we een overstapservice voor je zouden regelen? Dan mag je dat namelijk gewoon van ons verwachten. Wil je je forumprofiel inderdaad aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

 

Wil je nog steeds een monteur of is het je inmiddels zelf gelukt met aansluiten? 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten.