Skip to main content
  • Overstapservice aangevraagd tijdens afsluiten contract met KPN en bevestigd per email
  • 4 Oktober modem geleverd
  • 10 Oktober ‘startdatum’ service?
  • 21 Oktober wordt opeens onverwacht Ziggo internet afgesloten
  • 21 Oktober ontkoppel ik ziggo modem en sluit KPN aan, maar er is geen internet
  • KPN klantenservice gebeld en die zeggen eerst dat ik verkeerde modem (12b?) heb en vervolgens dat het internet nog niet aangesloten is en dat nog een dag kan duren??

Overstapservice dus volledig mislukt en zit nu thuis zonder internet en kan niet werken zonder uitzicht op een oplossing. Ontzettend slechte service en communicatie

Je geeft aan : 10 oktober startdatum service. Was er toen nog geen internet via KPN beschikbaar?

Ik heb er zelf verder geen ervaring mee, maar ik hoor om mij heen juist altijd positieve verhalen over hoe snel en makkelijk de omzetting gaat.

Wat hebben ze nu exact meegedeeld dan? Ik heb zoals @XS4-Arjan alleen goede ervaringen hiermee. 

Zit even met je mee te denken i.v.m. het werken vanuit huis. Je kan misschien een hotspot maken van je mobiel, zodat je in ieder geval iets kan doen qua werk vanuit huis. Wat ik zelf een keer heb gedaan is de buren om hulp gevraagd of ik even tijdelijk op hun wifi kon. Misschien dat dit een tussentijdse oplossing voor je kan zijn. 

Hi @kneipe117, jammer om te horen! Gewoonlijk zit er inderdaad wat overlap in de start van je nieuwe abonnement bij ons, en het stoppen van de verbinding door je oude provider. Aan de hand van je berichtje gok ik voorzichtig dat dat de periode tussen 10 en 21 oktober was.

Ik hoop dat het intussen goed gekomen is! Zo niet of als je nog vragen hebt, laat het dan natuurlijk weten.

Het is inmiddels opgelost. Probleem was slechte communicatie klantenservice. Monteur heeft het gefixt

Dank voor de reacties!

Reageer