Skip to main content
Vraag

Pagina van de router wil niet laden

• April 13, 2024
  • 31 reacties
  • 361 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

• Deelnemer
  • April 15, 2024

Thuis kan ik sinds gisteravond ook mijn eigen Blogspot (en andermans) niet bezoeken via wifi op Android. In verschillende browsers. Dankzij reacties hier eens “https://” weggelaten. Dat helpt. Maar het zou ook mét moeten werken (zoals voorheen).

KPN gaf me in Facebook chat al een link van een ander topic hierover. Namelijk deze: https://obi41.nl/4cnxuwua (zal daar wijzen op deze).
Zo ging ik in het forum zoeken of iemand een melding had gemaakt over geen Blogspot.

De blogspot van bertiebo bestaat gewoon (ken ik verder niet).

• Auteur
  • Topper
  • April 15, 2024

De oorzaak zit dus duidelijk in het malware filter van KPN. Vreemd natuurlijk dat KPN dit zo rigoureus doet, ook nog van het ene op het andere moment (8 april kon ik de *.blokspot.com nog ontvangen 9 april niet meer).

Blogspot wordt met een google-tool gemaakt en zeer veel toegepast.

Ik zou graag een reactie van KPN hierover zien!

• Deelnemer
  • April 15, 2024

Bij mij werkt het inmiddels weer.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Allen, bedankt voor de signalen! Ik heb even naar aanleiding hiervan gemaild met een achterliggende afdeling en zij hebben enkele testen uitgevoerd. Als ik de diverse links open lijken ze weer te werken. Kunnen jullie dat bevestigen?

• Auteur
  • Topper
  • April 16, 2024

Goedemorgen Allen, bedankt voor de signalen! Ik heb even naar aanleiding hiervan gemaild met een achterliggende afdeling en zij hebben enkele testen uitgevoerd. Als ik de diverse links open lijken ze weer te werken. Kunnen jullie dat bevestigen?

Ja: HET WERKT WEER!!!!!!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goed om te horen! Bedankt iedereen voor de signalen! En post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!