Skip to main content
Jammer dat de pagina “vergoedingen” constant een storing geeft....



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Goedemiddag @R.Jonkman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Dat is wel toevallig zeg, dat de website het niet doet op het moment dat er een vergoeding aangevraagd dient te worden.. Ik heb het zelf net even getest en ik ondervind geen problemen. Je hebt gewoon de website https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/ gebruikt? De storing dient trouwens wel opgelost te zijn voordat je een vergoeding kan aanvragen. Verder kom je in het stappenplan uiteindelijk op de oplossing, indien de storing langer dan 12 uur heeft geduurd kan je aanspraak maken op een vergoeding.



Werkt het nog niet? Kan je dan een andere internetbrowser testen? Dat wil ook nog wel eens werken. Biedt dat ook geen soelaas, dan wil ik het ook zeker wel voor je indienen. Kan je dan aangeven wanneer je de storing hebt gehad, met welke diensten (internet en televisie, of alleen internet of alleen vast bellen), en hoelang dit heeft geduurd? Verder heb ik dan enkele gegevens nodig, die je kan toevoegen aan jouw Forum profiel. Het gaat dan om je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)!



Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen, of dat de website het inmiddels ook bij jou weer werkt!
@R.Jonkman, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik nog wat voor je kan betekenen hierin?
Het is nog niet gelukt helaas...
Biedt dat ook geen soelaas, dan wil ik het ook zeker wel voor je indienen. Kan je dan aangeven wanneer je de storing hebt gehad, met welke diensten (internet en televisie, of alleen internet of alleen vast bellen), en hoelang dit heeft geduurd? Verder heb ik dan enkele gegevens nodig, die je kan toevoegen aan jouw Forum profiel. Het gaat dan om je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)!


Dan help ik je alsnog graag verder @R.Jonkman 😉 Zou je bovenstaande informatie dan willen doorgeven?
De gegevens zijn toegevoegd aan het profiel. De storing vond plaats van vrijdagmorgen 12 juli tot maandagmiddag 15 juli.
@R.Jonkman, bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad een melding op 12 juli, storing met vaste telefonie. Het heeft in totaal 4 dagen geduurd, dus krijg je 4 dagen van het totale pakket vergoed. Dit zal in augustus of september verrekend worden op jouw factuur voor de vaste diensten! Omdat ik het nu heb ingevoerd, hoef je het niet meer via de website te proberen 😉

Reageer