Skip to main content

Beste,

is er op mijn adres pairbonding mogelijk?

Ik heb al meerder malen contact gehad en elke keer wordt er gezegd dat ik sneller internet kan krijgen binnen kort.dat er een update komt, Maar wacht er al jaren op.

Met vriendelijke groet 

 

Jan

Hi @Jan79, dat check ik graag voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Paul,

 

ik heb de gegevens allemaal ingevuld.

 

met vriendelijke groet 

 

Jan


Hoi @Jan79, bedankt voor het invullen. Ik heb het gecheckt en helaas is er geen PB mogelijk op jouw adres. Je zit op dit moment op de best mogelijk aansluiting, en dat is VDSL. Er is op dit moment via ons netwerk geen snellere verbinding mogelijk ben ik bang.

 

 


Hoi Paul, 

 

Als het echt niet sneller kan als dit hoop ik dat kpn mij  eens tegemoet gaat komen. Het maandbedrag dat wordt steeds maar duurder. Maar mijn snelheid alleen maar minder. Ik heb geen zin om alles over te sluiten en naar een andere aanbieder te gaan. Maar om het volle pond te moeten moeten betalen vind ik ook niet reëel. Ik hoop dat hier eens over gepraat kan worden.

 

Met vriendelijke groet 

Jan

 


Ik wil echt niet vervelend doen, maar bij een maximale snelheid van 30 Mb/s komt KPN hierin niet tegemoet. Er bestaat wel zoiets, maar dan zou je echt nog beduidend minder moeten halen. Komt wellicht een beetje bot over, maar ik wil je geen valse hoop geven wat dat betreft. Ik hoop dat er in de toekomst meer snelheid mogelijk gaat zijn, maar ik weet niet wanneer dat zal zijn.