Skip to main content

Vrijdag is er een monteur geweest, en is mijn ISRA vervangen. Vervolgens middels de Y-kabel het modem aangesloten, en is mijn abonnement overgegaan naar Hussel 200.

Toen bleef de snelheid rond de 90mbps hangen, hetzelfde als ik al had. De monteur wist te vertellen dat de snelheid nog "op stoom" moest komen. 

Het viel wel op, dat er maar 1 lijn beschikbaar was…

Na 24 uur het modem meermaals een reset gegeven, en de Y-kabel nog een keer losgenomen en weer ingeplugd, en  toen ging de 2de lijn ook werken.

Snelheid is nog steeds rond de 90mbps, en wanneer ik inlog op het modem, zie ik beide lijnen actief, en Bonding Total Rate(Up/Down)  66062/222090 kbps. 

Wat klopt er nu niet?

 

Ik zie dat je de snelheid draadloos test, wat voor snelheid krijg je als je het bedraad test?
Het zou kunnen zijn dat je abonnement administratief nog niet is aangepast, als je je forumprofiel aanvult met je gegevens dan kan een webcare medewerker dit even allemaal controleren.


Ik zie ook nog een sleuteltje staan. Is dat misschien van een VPN verbinding? 


Bedraad is hetzelfde, net getest met laptop v/d zaak.

Mijn forumprofiel was al aangepast.

Het sleuteltje betekent dat mijn VPN gepauzeerd is, vanwege de test. Met VPN aan ,scheelt het maar iets.

 


Maar nog steeds via wifi.
Wat meet je bedraad?


 

Bedraad is ongeveer 85.


Op jouw V10 komt zo te zien ruim 215Mbps binnen.

Dat zou betekenen dat je die waarden bekabeld ook zou moeten kunnen meten.

Heb je toevallig een switch en/of "draadloze" verbindingsset in gebruik en zo ja, van welk merk en type?

Als je een PC met een netwerkkabel rechtstreeks op de Experia Box aansluit wat is dan de snelheid die je meet?


Ik heb zelfde probleem modem geeft aan dat ik 103 binnen krijg maar wat ik ook test laptop bedraad of telefoon of playstation ik haal met alles maar 70download terwijl upload wel 22 is wat ook aan gegeven word heb al 5 a6 keer kpn er over gebeld maar ze kunnen mij niet helpen 


Opgelost. Het ligt hier thuis aan mijn eigen netwerk.

Met alles er uit, en alleen een kabel tussen de V10 & een laptop, haal ik 198.6 / 61,16.

Een ieder bedankt voor de suggesties.


Via de WiFi, met een deco M5 netwerk.

Alles is nu naar wens.