Skip to main content

Pairbonding zou ik ook graag willen omdat ik voor 40Mb betaal en maar 23Mb krijg, hoe is dit op te lossen?  

PS ik heb een V10  maar geen Y kabel

Hoi @JPe . Welkom op het forum.

Je gegevens staan in je profiel en ik heb een snelle check gedaan. Op jouw adres is geen pairbonding mogelijk. Zo te zien is er maar één actief aderpaar.

Ik moet je dus teleurstellen.  (zelfs al had het gekund, momenteel liggen alle werkzaamheden met pairbonding stil).

 


Jammer dat KPN, mij dus voor de toekomst, niets kan bieden en mij zodanig naar een andere provider stuurt. Kan ik wel een korting aanvragen voor de beperkte snelheid waarvan ik gebruik kan maken?


Tja blijft inderdaad jammer dat je geen sneller verbinding kunt krijgen over die oude koperen kabel en dat je nu naar een andere provider moet omkijken, buiten de kabelboer is er 1 andere mogelijkheid om sneller internet te krijgen, eigenlijk 2 maar die tweede is wat prijzig, een MiFi router met een 4g Data verbinding.

En 23 Mb, er zijn er genoeg die de 10 of minder halen, echte jaren 90 snelheden, op mijn geboorteadres was het 12 Mb, wat ben ik blij met glasvezel.


Bij mijn weten is XS4All de enige provider die (in sommige gevallen) een tweede aderpaar laat inlassen. (los van zakelijk internet, waar ik niks vanaf weet).

Je zou daar eens kunnen informeren maar deze info is zonder enige garantie.