Skip to main content

Is het mogelijk om pairbonding aan te vragen / te testen?

We hebben op dit moment een vplus (profile 35b) verbinding met 200mbps abbo (modem traint hoger in) waar ik zeer tevreden over ben maar zou graag willen testen of bonded vplus mogelijk is op mijn adres. Ik weet dat de monteur tijdens het aansluiten sowieso het tweede aderpaar heeft doorgemeten en volgens mij ook aangesloten waardoor het technisch theoretisch dus mogelijk zou moeten zijn.

Klantinfo staat in profiel.

Is het nodig? Haalt u de 200 mbit niet op een bekabeld aangesloten pc of laptop? U zegt dat het modem hoger intraint?


Oh jawel hoor, ik haal de volle bandbreedte dus er is geen enkel probleem. Ik wil gewoon de nieuwere technologie ervaren (bonded vplus)….


Oh jawel hoor, ik haal de volle bandbreedte dus er is geen enkel probleem. Ik wil gewoon de nieuwere technologie ervaren (bonded vplus)….

Daar zal je niks van ervaren. 200 mbit is 200 mbit. Je zult er helemaal niets van merken.


Oh jawel hoor, ik haal de volle bandbreedte dus er is geen enkel probleem. Ik wil gewoon de nieuwere technologie ervaren (bonded vplus)….

Daar zal je niks van ervaren. 200 mbit is 200 mbit. Je zult er helemaal niets van merken.

Dat snap ik, dan zou ik natuurlijk naar het 500Mbps abbo gaan (5euro extra in de maand)… met bonded vplus zou theoretisch 400/60mpbs haalbaar moeten zijn volgens mij.


Het is alleen zo dat Vplus alleen in een variant bestaat.


Voor zover ik weet is de Experiabox V10 geschikt voor bonding, welke variant dat is zou volgens mij niet uit mogen maken toch? Je bundelt gewoon 2 vplus koperlijntjes in 1 dsl aansluiting en het modem zou dat moeten bundelen. Net zoals dat dat met elke andere bonding (a)(v)dsl gebeurd toch?

-edit-
Glasvezel ligt hier niet dus de hoogst haalbare kopertechniek is bonded vplus


Oh jawel hoor, ik haal de volle bandbreedte dus er is geen enkel probleem. Ik wil gewoon de nieuwere technologie ervaren (bonded vplus)….

Daar zal je niks van ervaren. 200 mbit is 200 mbit. Je zult er helemaal niets van merken.

Dat snap ik, dan zou ik natuurlijk naar het 500Mbps abbo gaan (5euro extra in de maand)… met bonded vplus zou theoretisch 400/60mpbs haalbaar moeten zijn volgens mij.

Gewoon je abonnement verhogen, dan komt er vanzelf een monteur om pairbonding aan te sluiten.


Goedemiddag @Patrick_1337, met bonding zul je dezelfde snelheid halen: 200mbit. Jouw huidige verbinding is een Vplus verbinding. Dat gecombineerd met bonding leveren wij nog niet. Dus omzetting naar bonding levert je op dit moment niets meer op.


Dank je wel. Jammer dat jullie het nog niet leveren, hoor graag wanneer dit wel kan...


Ik dacht eigenlijk sowieso al dat er op koper nooit meer dan 200 geleverd word. Maar goed, dat durfde ik eigenlijk zo nog niet te zeggen.


Dank je wel. Jammer dat jullie het nog niet leveren, hoor graag wanneer dit wel kan...

Ik vermoed een beetje dat er bij koper niet veel ontwikkelingen meer zijn. KPN zet m7 vol in op glasvezel. Daar gaat alle aandacht nu naar toe.