Skip to main content

Hallo, ik wil naast de bestaande verbinding van KPN nog een tweede lijn combineren. 2e lijn is van XS4all deze wordt naar mijn adres waar de 1e lijn zit verhuist. Jammer genoeg afgelopen dagen uren gebeld met KPN en XS4ALL…. Ik krijg veel tegenstrijdige informatie. Tip was om de lijn van KPN te downgraden naar Hussel 50. daarna pas de XS4ALL lijn te verhuizen. Maar de vraag is wordt na de downgrade de lijn vanzelf teruggezet van pairbonding naar enkele verbinding?

Hallo @Giorgo , even concreet: jij wil dus 2 internetabo's op 1 adres?

 


Hi @Giorgo! Zou je kunnen aangeven wat het antwoord op de vraag van @JanD is? Mocht dit namelijk zo zijn zou het kunnen zijn dat we dit niet kunnen leveren. Ik hoor graag nog van je!


Waarom wil je ook nog xs4all op je adres? Om het tel.nummer te behouden?

Want wat jij wilt kan niet. Er wordt via koper één provider geleverd; geen 2 ook al heb je 2 koperlijnen. Dat was 100 jaar geleden.

Voor de snelheid? Dan is kpn met bonding toch handiger want dat combineert beide lijnen tot één.

Kortom: het kan niet (als het hier niet kan, dan….)

Tel.nummer behouden dan dat porteren naar je kpn abonnement (of naar VoIP-provider Cheapconnect). Xs4all opzeggen. Scheelt ook dure dubbele kosten.

Wat ook niet kan: kpn via koper en xs4all via glasvezel. Want dat hoort allemaal bij elkaar (ze leveren op dezelfde leverstraten. Als er glas ligt waar kpn en ook xs4all op levert dan wordt koper uitgefaseerd.)